خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

تقاطع شهید سلیمانی کرمانشاه در حل ترافیک کرمانشاه بسیار موثر است/این پروژه مشکل مالی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۱۸۲

استاندار کرمانشاه گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بزرگترین تقاطع غیرهمسطح درحال اجرای کشور است

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، هوشنگ بازوند صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح و بهره برداری این تقاطع تا پایان سال جاری، اظهار کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم شهری است که در رفع مشکلات ترافیکی ورودی شهر کرمانشاه بسیار موثر خواهد بود.

وی با تاکید بر هموار ساختن راه توسعه و پیشرفته شهر کرمانشاه، افزود: یکی از شاخص های کلانشهر شدن تعریف و اجرای یکسری پروژه های عمرانی جدید و تسهیل کننده تردد است که این تقاطع در تعریف شاخص های کلانشهر کرمانشاه بسیار موثر بوده است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تقاطع های غیرهمسطح شهید سلیمانی با توجه به ابعاد کار و نحوه اجرا یکی از بزرگترین تقاطع های غیرهمسطح در کشور است، تاکید کرد: در زمان اجرا این پروژه در تردد مردم خللی به وجود نیامده که همین امر عملیات اجرایی را با سختی مواجه کرده است.

 بازوند تصریح کرد: با وجود محدودیت های بسیار در بحث منابع مالی و اعتباری موجود، خوشبختانه این پروژه مشکل مالی ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز