خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار اصفهان مطرح کرد:

توسعه واحدهای نساجی و غذایی شهرک صنعتی هرند اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۹۶۷

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: تمامی فرآیند قانونی توسعه شهرک صنعتی هرند و دیگر شهرک‌های صنعتی استان پس از اخذ مصوبه شورای برنامه ریزی استان خواهد بود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حجت الله غلامی در حاشیه جلسه توسعه شهرک صنعتی هرند اظهار داشت: اولویت نخست توسعه شهرک صنعتی هرند با پرکردن فضاهای خالی شهرک است که در این راستا فضاهای نساجی و صنایع موادغذایی با موافقت محیط زیست ۳۰ هکتار توسعه می‌یابد.

وی ادامه داد: در راستای بازدید اخیر استاندار اصفهان از شهرک‌ صنعتی هرند کمیته‌ای تشکیل شد تا قرارداد فضاهای خالی شهرک که به تعهدات خود عمل نکردند، فسخ شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: تسریع در اتمام عملیات سایت خدمات و واگذاری به صنایع کارگاهی مورد نیاز شهرک و مشاغل شهری هرند در تعهد شرکت شهرک‌های استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: همه فرآیند قانونی توسعه شهرک صنعتی هرند و دیگر شهرک‌های صنعتی استان پس از اخذ مصوبه شورای برنامه ریزی استان بوده و از هرگونه واگذاری قبل از مصوبه مذکور خودداری می‌شود.

غلامی ادامه داد: محدوده خدماتی شهرک به واحدهای خدماتی و صنفی مورد نیاز واگذار می‌شود؛ همچنین تا فضاهای خالی موجود تعیین تکلیف نشود نسبت به واگذاری جدید اقدامی صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز