خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان قزوین مطرح کرد؛

جلوگیری از تخلفات حوزه بازار با اصلاح شبکه توزیع

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۹۴۵

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: با اصلاح شبکه توزیع می توان تخلفات در حوزه بازار را رصد و از وقوع آن جلوگیری کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عزیزالله افضلی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین اظهار کرد: اصلاح شبکه توزیع یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است که با نهایی شدن آن می‌توان بسیاری از تخلفات را رصد کرد و از وقوع تخلفات پیشگیری کرد.

رئیس سازمان صمت استان افزود: برای تحقق اهداف سازمان در جلوگیری از تخلفات بازار به کارگیری کامل ظرفیت اتاق‌های اصناف و تشکل‌های تخصصی برای نظارت بر عملکرد فعالان اقتصادی ذی ربط، همکاری با سازمان صمت استان در امر بازرسی و نظارت و فعال شدن گشت‌های بازرسی ضروری است.

او بیان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، اعم از گرانفروشی، احتکار و درج نکردن قیمت آنها را از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام کنند تا در اسرع وقت توسط بازرسان سازمان پیگیری و برخورد شود.

این مسئول یادآور شد: از ابتدای سال جاری مجموعاً ۲۷ جلسه تنظیم بازار به ریاست استاندار و معاون محترم اقتصادی استاندار قزوین تشکیل شده است.

افضلی در پایان اضافه کرد: هیچ گونه مشکلی در تأمین و توزیع کالاهای اساسی از جمله روغن در استان قزوین وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز