خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد:

لزوم تسریع در پرداخت مطالبات و معوقات شرکت اخشان / نوسازی ناوگان حمل و نقل باری شهرستان های سپیدان و بیضاء

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۸۸۶

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم سپیدان و بیضاء با بیان اینکه باید در پرداخت مطالبات و معوقات شرکت اخشان تسریع صورت پذیرد گفت: حمایت از تولیدات داخلی راهی مطمئن برای برون رفت از بحران اقتصادی است.

به گزارش ایلنا، محسن علیزاده در دیدار با سید جواد سلیمانی مدیر عامل شرکت سایپا تصریح کرد: شرکت تولیدی و صنعتی اخشان تولید کننده کمربندهای ایمنی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی و مکانیزم های موجود در جهان مانند کمربند ایمنی پیش کشنده (Pretentioner) و کمربند ایمنی با محدود کننده نیرو (Load Limiter) است که متاسفانه به دلیل عدم وصول مطالبات و معوقات خود با مشکلات عدیده ای مواجه شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: ناوگان حمل و نقل باری به عنوان یکی از بسترهای چرخه اقتصادی کشور اکنون از بیماری فرسودگی رنج می برد از این رو خواستار اختصاص ۱۵۰ دستگاه خودروهای سنگین و نیمه سنگین دیزل به صورت اقساطی برای این حوزه انتخابیه شدیم.

در ادامه مدیر عامل شرکت سایپا ضمن تشکر از دغدغه و پیگیری نماینده سپیدان و بیضاء گفت: یکی از سیاست های اصولی و استراتژی مهم شرکت سایپا حمایت از تولیدات داخلی است و بر همین اساس در پرداخت مطالبات و معوقات شرکت اخشان تسریع خواهد شد.

سید جواد سلیمانی افزود: در این مسیر از ظرفیت های موجود استفاده کرده و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد شد و همچنین شرکت سایپا آمادگی دارد خودروهای نیمه سنگین دیزل از طریق شرکت لیزینگ رایان سایپا به صورت اقساطی واگذار کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز