خبرگزاری کار ایران

نماینده سپیدان و بیضا تاکید کرد:

رونق تولید و حمایت از ظرفیت‌های داخلی تولید کنندگان تنها راه نجات اقتصاد کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۸۹۶

نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس گفت: تنها راه نجات اقتصاد کشور در برهه حساس کنونی، رونق تولید و حمایت از ظرفیت‌های داخلی به خصوص شرکت‌ها و تولیدکنندگان است.

به گزارش ایلنا، محسن علیزاده در دیدار با مدیرعامل بانک تجارت افزود: باید برای نجات اقتصاد کشور به رهنمودهای مقام معظم رهبری در این حوزه توجه بسیار ویژه‌ای داشت و آنها را چراغ راه تعالی و توسعه اقتصادی کشور دانست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح  کرد: یکی از وظایف مهم و حیاتی بانک‌ها حمایت از شرکت ها و تولیدکنندگان داخلی است که این امر نقش مهمی در تولید داخلی و ایجاد اشتغال کشور ایفا می کند.

در ادامه مدیرعامل بانک تجارت با بیان اینکه حمایت از شرکت‌ها و تولیدکنندگان همواره در برنامه‌های اصلی بانک تجارت بوده است افزود: اعتقاد داریم که راهکار اقتصادی کشور در گرو رشد شرکت‌ها و تولیدکنندگان بوده و ما نیز با سایر مجموعه‌های فعال در این عرصه همراه خواهیم بود.

رضا دولت‌آبادی اظهار داشت: تأمین مالی شرکت‌ها و تولیدکنندگان یک حرکت ملی است و بانک تجارت در  این مسیر از ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز