خبرگزاری کار ایران

همتی مطرح کرد:

ارتقاء 9 پله ای عملکرد شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۵۰۴

استاندار و رئیس شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی هرمزگان گفت: رتبه عملکردی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان هرمزگان با 9 پله ارتقا از رتبه 22 به 13 کشور رسید.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فریدون همتی عنوان کرد: بر اساس اعلام اتاق بازرگانی ایران، برگزاری جلسات منظم ماهیانه، اخذ مصوبات کشوری و استانی و پیگیری منظم اجرای مصوبات از جمله آیتم های تاثیرگذار در این رتبه عنوان شده است.

وی ادامه داد: این موفقیت و رشد عملکرد با تلاش و حمایت مجموعه مدیریت و دستگاه‌های اجرایی استان و پیگیری های مسئولان اتاق بازرگانی هرمزگان به دست آمده است.

استاندار هرمزگان افزود: تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی و استفاده از نظرات این بخش در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری در حوزه اقتصادی، از موارد بسیار مهم محسوب می‌شود که در استان هرمزگان به عنوان قطب اقتصادی کشور، مورد توجه قرار گرفته است.

همتی تصریح کرد: حضور ثابت اتاق بازرگانی به عنوان نماینده بخش خصوصی در جلسات مهم اقتصادی استان هرمزگان، موجب اتخاذ تصمیمات و مصوبات کلیدی برای بهبود وضعیت اقتصادی استان شده است.

وی با قدردانی از تلاش های هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان، تاکید کرد:  نمایندگان بخش خصوصی نقش مهمی در توسعه اقتصادی و تسهیل امور بین الملل در بخش صادرات و رفع مشکلات کشور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز