خبرگزاری کار ایران

راهزادی خبرداد:‌

تولید 455 کیلووات ساعت برق خورشیدی در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۵۳۲

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از تولید 455 کیلووات ساعت برق خورشیدی در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "داود راهزادی" با بیان این مطلب گفت: سالانه 455 کیلووات ساعت برق خورشیدی در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران، دنا و بهمئی تولید و در اختیار مشترکان برق خانگی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه از 41 نیروگاه برق خورشیدی فعال در استان کهگیلویه و بویراحمد 10 نیروگاه آن با سرمایه‌گذاری مددجویان کمیته امداد امام (ره) است، اظهار داشت: 31 نیروگاه دیگر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فعال است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیشترین نیروگاه های فعال خورشیدی تولید برق در این استان مربوط به شهرستان بویراحمد با 30 نیروگاه و کمترین نیروگاه فعال مربوط به شهرستان گچساران با یک نیروگاه است.

راهزادی از انعقاد قرارداد شرکت توانیر و خرید مستقیم برق از این نیروگاه‌ها خبرداد و خاطرنشان کرد: 11 دستگاه اجرایی و شرکت خدمات رسان در این استان اقدام به نصب نیروگاه های خورشیدی کرده اند.

وی تولید نیروگاه های برق نصب شده از سوی برخی ادارات و شرکت های خدمات رسان در استان کهگیلویه و بویراحمد را حدود 950 کیلووات ساعت عنوان و یادآورشد: تولید این نیروگاه ها برای مصرف برق موردنیاز خود این دستگاه ها و شرکت های خدماتی به کار می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز