خبرگزاری کار ایران

ربانی مهر خبر داد:

تمدید محدودیت‌های کرونایی یک هفته دیگر در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۶۴۹

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا در همدان اعلام کرد :محدودیت‌های کرونایی در سطح این استان، برای هفته آینده همچنان اعمال می‌شود.

به گزارش ایلنا، اسدالله ربانی مهر رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان همدان گفت: استان همدان به لحاظ همه گیری بیماری کرونا در وضعیت نارنجی قرار گرفت و بر همین اساس شاهد اعمال یکسری محدودیت‌های خاص در فعالیت صنوف، حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی و همچنین تردد خودرویی در سطح شهرستان‌های استان بودیم.

ربانی مهر افزود: با توجه به اینکه همه شهر‌های استان همدان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند، اعمال محدودیت‌های ابلاغ شده همچنان ادامه دارد و از روز شنبه ۲۲ آذر نیز برای مدت یک هفته دیگر (تا ۲۹ آذر) اجرای محدودیت‌های فعلی تکرار می‌شود.

وی گفت: تمام محدودیت‌های هفته آینده بر اساس محدودیت‌های فعلی سطح استان تمدید می‌شود و تغییر خاصی در شکل و نوع اعمال محدودیت‌ها وجود ندارد.

ربانی مهر تصریح کرد: شرایط نارنجی بسیار شکننده بوده و احتمال بازگشت به شرایط قرمز کرونایی زیاد است بنابر این نباید با بی‌توجهی به توصیه‌های بهداشتی از جمله حضور در مراسم و دورهمی‌های خانوادگی زمینه ساز بازگشت به شرایط بحرانی شد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه همه شهر‌های استان همدان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند، اعمال محدودیت‌های ابلاغ شده همچنان ادامه دارد و از روز شنبه ۲۲ آذر نیز برای مدت یک هفته دیگر (تا ۲۹ آذر) اجرای محدودیت‌های فعلی تکرار می‌شود.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان همدان افزود: به طور قطع با همکاری مطلوب مردم در پرهیز از برگزاری و حضور در تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی و همچنین رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، می‌توان شاهد تغییر شرایط استان از نارنجی به زرد و در نهایت وضعیت سفید باشیم.

 استاندار همدان پس از پایان محدودیت‌های گسترده ۲ هفته‌ای مقابله با کرونا در سطح کشور و استان، اعلام کرد که این استان از وضعیت قرمز خارج و در شرایط نارنجی قرار گرفته و برهمین اساس فعالیت گروه‌های شغلی یک و ۲ در سطح شهرستان‌های تابعه استان مجاز است.

در همین ارتباط فعالیت مشاغل گروه سه و چهار در استان همچنان ممنوع است. تمام شهر‌های استان همدان از وضعیت قرمز کرونا خارج و در وضعیت نارنجی قرار دارند. ورود خودرو‌های دارای پلاک غیر بومی به شهر‌های وضعیت نارنجی کرونایی ممنوع است .همچنین خودرو‌های بومی نیز مجاز به خروج از این شهر‌ها به دیگر مقاصد نیستند.

استاندار همدان همچنین گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا،  تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار صبح در شهر‌های با وضعیت نارنجی و دارای جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر ممنوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز