خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری فارس:

پایانه صادراتی محصولات کشاورزی استان فارس تکمیل می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۴۱۵

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری فارس گفت: با توجه به تاکید استاندار بر اهمیت توسعه اقتصادی استان به ویژه در مقوله صادرات غیرنفتی، عملیاتی کردن پروژه پایانه صادراتی محصولات کشاورزی استان فارس در دستورکار قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، ظفر افشون در پنجمین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان با بیان این که پایانه صادراتی محصولات کشاورزی استان فارس به عنوان نخستین پایانه صادراتی کشور در سال ٨٧ موفق به اخذ مصوبه هیات محترم وزیران شده است، اظهارداشت: این پروژه دارای ٢٠ درصد پیشرفت فیزیکی  است و باید با سرعت بیشتری عملیاتی شود.

وی با اشاره به این که مبلغ ٩٤٠ میلیارد ریال از محل اعتبارات بند الف تبصره ١٨ در سطح ملی برای پروژه پایانه صادراتی محصولات کشاورزی استان فارس مصوب شده است، گفت: این اعتبار در مرحله تکمیل پرونده از طریق مدیریت شعب بانک کشاورزی استان است.

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری فارس با اشاره به اتمام مهلت مجوز صادره برای پایانه صادراتی محصولات کشاورزی استان فارس، افزود: با توجه به تعلیق قانون انتزاع موضوع تمدید مجوز صادره از طریق سازمان صنعت ،معدن و تجارت پیگیری می شود.

افشون ادامه داد: به منظور جلوگیری از رکود مجدد پروژه  کمیته ای تخصصی ذیل کارگروه توسعه صادرات با محوریت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تشکیل و در اسرع وقت نسبت به بررسی و تعیین تکلیف پروژه از تمام زوایا ( اقتصادی بودن پروژه با توجه به شرایط موجود، لزوم همکاری فعالان بخش خصوصی در قالب شراکت و سرمایه گذاری و...)  اقدام و نتایج حاصله را به کارگروه توسعه صادرات جهت اخذ تصمیمات نهایی ارائه کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز