خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

د‍‍ستگیری عاملان زورگیری از بانوی کرمانشاهی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۰۶۸

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری عاملان زورگیری از بانوی کرمانشاهی که انتشار تصویر و فیلم آن در فضای مجازی واکنش های زیادی به همراه داشت، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از انتشار کلیپی از زورگیری خشن در یکی از محلات شهر کرمانشاه که در تاریخ 11 آذر رخ داد، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا، کاراگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات گسترده و شگردهای پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه زورگیران خشن در استان های مرکزی و شمالی کشور شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در همین راستا، تیم‌هایی از پلیس آگاهی استان با کسب نیابت قضایی و هماهنگی با پلیس استان‌های یاد شده عازم شهرهای محل اختفاء زورگیران شده و در عملیات هایی حساب شده هر 3 نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد خودرویی که متهمان از آن برای زورگیری استفاده کردند، متعلق به یکی از آنها بوده و پلاک‌اش نیز سرقتی بوده است. 

وی تصریح کرد: در بازرسی های صورت گرفته از مخفیگاه زورگیران خشن، یک قبضه سلاح کمری و مقداری مهمات کشف شد.

سردار جاویدان با تاکید بر اینکه کرمانشاه جای افراد شرور و مجرم نیست، افزود: امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است و هرکسی بخواهد آن را زیر پا بگذارد با برخورد قاطعانه پلیس روبرو می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان و با اشاره به هماهنگی خوب دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به مردم کرمانشاه اطمینان خاطر داد مجرمان و افراد شرور به سرعت دستگیر و به سزای عمل خود خواهند رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز