خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد مطرح کرد:

اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در اولویت قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۹۹۱

استاندار یزد گفت: رویکرد جدید ما در حوزه اشتغال استان، فراهم کردن زمینه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

به گزارش ایلنا، محمدعلی طالبی در جلسه ویدئو کنفرانسی با دانشجویان دانشگاه یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو گفت: روز دانشجو فرصت مغتنمی برای شنیدن مطالبات دانشجویان در بخش‌های مختلف از جمله مسائل آموزشی و درون دانشگاهی و نیز مطالبات مربوط به مسائل استانی و کشوری بود.

وی جریان دانشجویی را، جریانی زنده و برمبنای مطالبه گری دانست و اظهار داشت: مطالبه گری دانشجویان در حوزه‌های مختلف بسیار مهم و ارزشمند است، زیرا این دغدغه‌ها نوید دهنده‌ این است که جامعه می‌تواند با تکیه بر این مطالبات، پیوند و ارتباط مستقیمی را با مسئولان بخش‌های مختلف برقرار کند و مسئولیت پذیری مسئولان را افزایش دهد.

طالبی با بیان اینکه استان یزد به عنوان یکی از استان‌های تولیدکننده اشتغال کشور به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: رویکرد جدید ما در حوزه اشتغال استان، فراهم کردن زمینه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی است، پیش از این کمتر به این مقوله توجه می‌شد و برنامه‌های اشتغال متناسب با تحصیلات دانشگاهی دانشجویان نبوده است.

استاندار یزد از اقتصاد دانش بنیان به عنوان یکی از رویکرد‌های جدید برای توسعه استان یاد کرد و گفت: با بهره گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی که در زمینه اقتصاد دانش بنیان در استان یزد وجود دارد می‌توان اشتغال لازم را برای فارغ التحصیلان دانشگاهی فراهم آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز