خبرگزاری کار ایران

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری البرز

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۸۵۸

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل کمیته امداد و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز جهت گسترش توان استانی در حل مشکلات آموزشی – پژوهشی و تسهیلات مشاغل و نیل به خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد منعقد شد.

به گزارش ایلنا از البرز شاهین رضایی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه، برنامه‌ریزی برای تحقق همکاری هر دو دستگاه باهدف حل مشکلات آموزشی – پژوهشی و تسهیلات مشاغل و نیل به خودکفایی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد صورت گرفت.

شاهین رضایی با تأکید بر ضرورت توسعه و ترویج آموزش صنایع‌دستی در جهت کمک به اشتغال پایدار مددجویان این نهاد افزود: بر اساس این تفاهم دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی کوتاه‌مدت برای مهارت‌آموزی افراد موردحمایت کمیته امداد برگزار می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان با اشاره به برگزاری کارگاه مهارتی با استفاده از امکانات مراکز یادگیری صنایع‌دستی یادآور شد: هدف این دوره‌های آموزشی تربیت نیروی انسانی متخصص، صدور گواهی مهارت فنی و ایجاد بستر لازم برای خوداشتغالی و اشتغال خانگی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز