خبرگزاری کار ایران

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان خبر داد:

​پوشش تلفن همراه نسل سوم و چهارم در سواحل مکران

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۴۵۳

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان گفت: طی دو سال اخیر با پیگیری‌های وزیر ارتباطات و استاندار هرمزگان و از سوی کارکنان شرکت مخابرات هرمزگان، پوشش تلفن همراه در سواحل مکران از روستاهای ساحلی شرق بندرعباس تا لیردف جاسک تکمیل شده است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، امیر یگانه اظهار کرد: بسیاری از سایت‌های جدید ایجاد شده در سواحل مکران در محدوده استان هرمزگان از نسل سوم و یا چهارم ارتباطی هستند که امکان بهره‌مندی مردم مناطق عمدتا روستایی این محدوده از اینترنت پرسرعت را نیز فراهم آورده‌اند.

به گفته مدیر مخابرات منطقه هرمزگان، در سه ساله اخیر به اندازه کل تاریخ ارتباطات همراه در استان هرمزگان، تکنولوژی جدید در شهرها و روستاهای استان ایجاد شده به طوری که کل تکنولوژی‌های ارتباطی در استان در سال 97 معادل 942 سایت بود اما اکنون بیش از 2100 سایت ارتباطی در استان داریم.

یگانه از دستورات اخیر وزیر ارتباطات در اختصاص بیش از 220 کیلومتر فیبرنوری به هرمزگان به منظور استفاده در توسعه شبکه ارتباطی بشاگرد و بخش احمدی نیز تقدیر و عنوان کرد:  تا پیش از پایان سال این فیبرها در این دو منطقه عملیاتی خواهد شد تا مشکل دیرینه مردم این دو منطقه نیز رفع شود و ما بتوانیم به مردم خوب این مناطق نیز خدمات مناسب و مطلوب ارائه کنیم.

وی همچنین یادآور شد: توسعه خدمات ارتباطی در سواحل مکران یک وظیفه برای ما در قبال فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در توسعه این منطقه است که کاری ویژه در این زمینه در مخابرات منطقه هرمزگان صورت گرفته است تا بتوانیم یکی از نیازهای اصلی مردم این منطقه را تحقق بخشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز