خبرگزاری کار ایران

توسط رئیس جمهور؛

۲۷ آذرماه چهار ایستگاه مترو تبریز افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۳۴۴

شهردار تبریز گفت: چهار ایستگاه مترو تبریز ۲۷ آذرماه توسط رئیس جمهور افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، ایرج‌شهین باهر در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت ایستگاه های ۹، ۱۶، ۱۷ و ۱۸ خط یک قطار شهری تبریز با اشاره به آماده سازی چهار ایستگاه خط ۱، اظهار کرد: ۲۷ آذر پروژه های شهرداری چهار شهر مشهد، تهران، تبریز و نوشهر توسط رئیس جمهور افتتاح خواهد شد که در تهران یک ایستگاه مترو، در مشهد یک پارکینگ و در تبریز چهار ایستگاه مترو که در حال تکمیل و آماده سازی است، افتتاح می شود.

وی ادامه داد: آخرین بازدیدها از این ایستگاه ها را به همراه اعضای محترم شورا انجام می دهیم تا توصیه های لازم را به متولیان مترو داشته باشیم و پس از جمع بندی، این ایستگاه ها را در روز ۲۷ آذر توسط رئیس‌جمهور افتتاح و تقدیم شهروندان کنیم.

وی افزود: به رغم مشکلات اقتصادی، بدهی های بانکی و مشکلات اداری به لطف خدا در شورای پنجم کارهای خوبی در حوزه مترو انجام شده است.

شهردار کلانشهر تبریز گفت: پیش از این، در فاز ۲ خط ۱ مترو صرفا دو ایستگاه افتتاح شده بود اما در دوره مدیریت و شورای پنجم، ما همه ایستگاه های فاز ۲ و فاز ۳ را نیز راه اندازی کردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از ایستگاه های باقی مانده، دو ایستگاه را در سوم خرداد ۱۴۰۰ افتتاح می کنیم و یک ایستگاه باقی مانده از کل خط ۱ را نیز تا پایان شهریور ۱۴۰۰ آماده می کنیم تا کل خط ۱ آماده بهره برداری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز