خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر محمدیه به ایلنا خبر داد:

یک میلیارد ریال برای تقویت فضای سبز محمدیه هزینه شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۱۸۵

سخنگو و نماینده شورای شهر در کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز شهرداری محمدیه گفت: عملیات تقویت و جوان سازی درختان شهر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال توسط پیمانکاران واحد فضای سبز شهرداری محمدیه انجام شد.

امید منفرد در گفت وگو با خبرنگار ایلنا از قزوین اظهار کرد: هرس درختان معابر و بوستان‌های شهر محمدیه در راستای زیباسازی سیما و منظر شهری و همچنین تقویت و جوان سازی درختان شهر ، بلوارها و کوچه‌های مناطق شهر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال توسط پیمانکاران و کارکنان مجرب واحد فضای سبز شهرداری محمدیه آغاز شد.

سخنگوی شورای شهر محمدیه ادامه داد: در صورت اجرای این طرح که عموماً در این فصل از سال به تدریج و بر روی تاج درختان انجام می شود علاوه بر شادابی و تقویت گیاهان در رشد متوازن آنها بسیار موثر بوده و در آینده می‌تواند با امکان جذب نور و گردش هوای بیشتر زمینه کاهش بیماری‌های درختان را فراهم آورد.

 منفرد بیان کرد: هرس درختان موجب افزایش روشنایی پایه چراغ ها و تامین روشنایی بهتر معابر و کوچه ها شده و باعث کاهش جرائم و بزه اجتماعی می‌ شود که در ایجاد امنیت شهر نیز نقش بسزایی دارد و پیش‌بینی می شود که حدود ۳۰۰۰ هزار اصله درخت هرس شود.

وی از تغییر سیستم آبیاری به  آب خام هانتری در قسمت شمالی بلوار امام خمینی، فضای سبز روبروی مدارس شاهد و همت یاران، پارک محله ای بازنشستگان و ... خبر داد و افزود: خوشبختانه این طرح ها به خوبی اجرا شد و موجب صرفه جویی بسیار خوبی در مصرف آب شده است.

این عضو شورای شهر محمدیه ضمن تقدیر از مسئول و کارشناسان فضای سبز شهرداری محمدیه به برنامه های آتی اشاره کرد و گفت:  واکاری چمن قسمت هایی از پارک بهشت و نقاط مختلف مهرگان، بازپیرایی زمین فوتبال چمن مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری، واکاری چمن بوستان دانش در منطقه ۳ ، بلوار شهید رجایی و ... نیز در دستور کار قرار دارد.

منفرد در پایان اضافه کرد: در ۴ جلسه اخیر کمیسیون ۷ (حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها) شهرداری محمدیه به ۴۸ مورد از درخواست های مردمی رسیدگی و تصمیم گیری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز