خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد؛

خروج تدریجی تبریز و بقیه شهرستان های آذربایجان شرقی از وضیعت قرمز / رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان اولویت نخست مردم باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۱۱۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت:خوشبختانه با اقدامات انجام شده از پانزدهم تا آخر آبان ماه، شاهد تغییر رنگ و وضعیت شهرستان‌های استان بودیم و از فردا مجموعه‌ شهرستان‌های استان اعم از تبریز و بقیه‌ شهرستان‌ها از وضعیت قرمز خارج می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،محمد حسین صومی، در گفت‌وگوبا خبرنگاران با بیان این مطلب، اظهار کرد: با وجود نارنجی شدن وضعیت استان به طور کلی معتقدیم، تمامی محدودیت‌هایی که منجر به کاهش بار بیماری شد، باید ادامه پیدا کند.

او با اشاره به کاهش تعداد بستری‌ها و بیماران کرونایی، گفت: تعداد بستری‌های استان به عنوان فاکتوری مهم، زیر ۱۲۰۰ نفر، بیماران بستری در بخش‌های آی سی یو زیر ۳۰۰ نفر و بیماران تحت تهویه‌  مکانیکی، ۱۳۰ نفر هستند.

او به روند تداوم محدودیت‌های کرونایی اشاره و خاطرنشان کرد: گروه‌های شغلی یک و دو در شهرهای نارنجی به فعالیتشان ادامه می‌دهند، اما گروه‌های شغلی سه و چهار نمی‌توانند فعالیت کنند؛ از همه‌ مردم خواهش می‌کنیم هر کاری که در این مدت برای کاهش بار بیماری انجام داده‌اند، ادامه دهند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بخش پایانی سخنانش با اشاره به تاثیرگذاری اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی، متذکر شد: این طرح از اول آذر ماه اجرا می‌شود و امروز هم بازدید از قرارگاه‌های این طرح در شهرستان شبستر و اسکو و دیداری با معاون هماهنگ کننده‌  سپاه عاشورا داشتیم، به زودی نتیجه‌  اقدامات بهداشتی و اجرای این طرح ارزشمند را خواهیم دید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز