خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

کشف پرونده اخلال در نظام اقتصادی و فروش سیمان‌های تاریخ مصرف گذشته در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۱۰۵

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 3 هزار و 699 تن سیمان تاریخ مصرف گذشته به ارزش ده میلیارد ریال در استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری گفت: در راستای برخورد با اخلال گران نظام اقتصادی کشور و در پی اعلام کارشناسان سازمان صمت مبنی بر فروش و عرضه سیمان تاریخ گذشته در سطح شهرستان بندرعباس، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی استان پس از هماهنگی قضایی در قالب اکیپ گشت مشترک و با کارشناسان تعزیرات حکومتی و اداره صمت از انبار دپوی سیمان واقع در بندر شهید رجایی بازدید کردند.
 
فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان انتظامی تصریح کرد:  با بررسی های انجام شده مشخص شد مقدار 3 هزار و 699 تن سیمان پرتلند در خرداد ماه سال جاری به کشور قطر صادر و با توجه به انقضاء تاریخ آنها (سال 2018)، سیمان ها به کشور عودت می شود و مسئولان کارخانه با سوء نیت و در جهت کسب منفعت اقدام به فروش غیره قانونی سیمان ها به شرکت های بتن سازی شهرستان کرده اند.
 
سردار جعفری با اشاره به اینکه نماینده کارخانه احضار و پس از انجام تحقیقات پرونده تکمیلی به همراه متهم جهت کسب تکلیف قضایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد، خاطرنشان کرد: ارزش کالای کشف شده برابر اعلام کارشناسان 10 میلیارد ریال است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز