خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان خبرداد:

قزوین میزبان نخستین جشنواره طراحی لباس مشاغل کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۰۹۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از میزبانی استان قزوین برای نخستین جشنواره طراحی لباس مشاغل کشور با عنوان سیمای بهشت خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد حسین اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: این جشنواره به شکل مجازی و با هدف ساماندهی مد و لباس در کشور و استفاده از الگوهای مناسب ایرانی-اسلامی در صنعت پوشاک و افزایش مشارکت عالمانه اهالی فرهنگ و هنر در موضوع مد و لباس برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان افزود: کمک به اهتلای استاندارد پوشاک ایرانی و کشف استعدادها و خلاقیت ها در زمینه البسه، ارتقای توانمندی های طراحان و تولیدکنندگان در زمینه  مد و لباس و تجاری سازی تولیدات ملی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است که با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین و با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، بسیج اصناف و موسسه فرهنگی هنری خانه طراحان آیلار برگزار خواهد شد.

اسماعیلی عنوان کرد: بخش مسابقه اصلی این رخداد شامل طراحی و اجرای لباس مشاغل اداری زنان و مردان است و شرکت کنندگان می‌توانند از هرگونه مواد و تکنیکی برای خلق اثر استفاده کنند.

او افزود: بخش جنبی این جشنواره نیز شامل کارگاه های آموزش آنلاین و نمایشگاه مجازی و معرفی کتاب و همچنین مصاحبه با تولیدکنندگان مطرح کشور در زمینه پوشاک و معرفی آنان است.

این مسئول بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره برای آشنایی با شرایط و معیارهای عمومی و تخصصی حضور در این رخداد می توانند به سایت این رخداد فرهنگی-هنری مراجعه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان یادآور شد: فرصت ارسال آثار تا اول بهمن ماه داوری آثار رسیده به این جشنواره چهارم بهمن ماه امسال انجام می شود و به نفرات برتر جوایز نقدی به همراه لوح تقدیر تقدیم می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز