خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر خبر داد:

روند صعودی مبتلایان به کرونا در کاشمر / بستری شدن روزانه ۱۵ تا ۲۰ بیمار کرونایی در شهرستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۳۸۱

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از بستری شدن روزانه ۱۵ تا ۲۰ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان های این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، محمدجواد یزدانی مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با اشاره آمار صعودی تعداد مبتلایان و بستری شدگان ، گفت: روزانه به طور متوسط بین ١۵ تا ٢٠ نفر بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های کاشمر بستری و به همین تعداد نیز روزانه بیماران بهبود یافته به تشخیص پزشک ترخیص می شوند.

 محمدجواد یزدانی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ٢ هزار نفر در این شهرستان بستری شدند، افزود: در این مدت به بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ بیمار کرونایی خدمت ارائه شده است.

او با تاکید براینکه در دوره پیک شاهد آمار بستری شدگان به ١۵٠ نفر بودیم، یادآور شد: امیدواریم با استمرار رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی همشهریان شاهد کاهش تعداد مبتلایان و تغییر رنگ وضعیت قرمز باشیم. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر رفتار اجتماعی همشهریان را تنها راه مقابله و پیشگیری در ابتلا به کرونا دانست و تاکید کرد: نتیجه اعمال محدودیت هایی که از ابتدای آذرماه اجرا می شود، نتیجه آن از دو هفته آینده مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز