خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور / وزش باد شدید در استان‌های غربی/ هوای تهران بارانی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۹۹۶

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی روزهای آینده از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: امروز چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور جو آرام خواهد بود، اما در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت به ویژه در تهران، کرج، اراک و اصفهان غبار محلی پدیده غالب است و سامانه بارشی جدید از اواخر امروز چهارشنبه از شمال غرب و غرب وارد کشور خواهد شد و پنجشنبه بر گستره بارش‌ها تا نیمه غربی و سواحل خزر افزوده می‌شود.

این کارشناس هواشناشی ادامه داد: فردا پنجشنبه غرب و شمال غرب، شمال و شمال شرق کشور و مناطق مرکزی و بخش‌هایی از خوزستان و بوشهر بارندگی را دارند، این وضعیت روز جمعه شمال و غرب فارس را هم در بر می‌گیرد و تا روز یکشنبه این بارش‌ها ادامه دارد و در مناطق کوهستانی بارش‌ها بصورت برف است و مناطق جنوبی به صورت رگبار و رعدو برق همراه تگرگ ادامه دارد.

گودرزی گفت: فردا پنجشنبه وزش باد شدید و موقت برای نوار غربی و جنوب پیش‌بینی می‌شود، روز شنبه خلیج فارس مواج است، هوای تهران نیمه ابری و در بعضی ساعات ابری است و از فردا پنجشنبه تا روز یکشنبه برای تهران بارندگی ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز