خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبر داد:

فوت ۵۲۸ نفر در سمنان بر اثر ابتلا به کرونا/ دامغان، سمنان و گرمسار همچنان در وضعیت قرمز

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۷۷۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: کل موارد ترخیص بیماران مبتلا به کووید19 به 2949 نفر رسید که در حال حاضر 54 نفر از بیماران در بخش ICU بستری و از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 528 نفر فوت شدند.

به گزارش ایلنا از سمنان، نوید دانایی بیان کرد: 36 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در 24 ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری شدند.

 نوید دانایی اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 12798 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه شناسایی شدند.

او افزود: در 24 ساعت گذشته (از 3 آذر ماه الی 4 آذر ماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 36 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و بدین ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه تاکنون به سه هزار و 686 نفر رسیده است و 9 هزار و 112 بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

 دانایی با اشاره به این که استان سمنان در وضعیت "قرمز" قرار دارد، گفت: شهرستان های دامغان، سمنان و گرمسار در وضعیت قرمز و شهرستان های سرخه، مهدیشهر و آرادان در وضعیت نارنجی هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز