خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی اردبیل مطرح کرد:

حمایت از تشکل‌های صنفی گردشگری استان‌ها جهت فعالیت در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۷۸۸

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: به صورت ویژه از حضور و فعالیت تشکل های صنفی گردشگری استان ها جهت فعالیت در اردبیل حمایت می‌شود.

به گزارش ایلنا، نادر فلاحی در جلسه شورای معاونین اداره کل تصریح کرد: در نظر داریم از تمامی تشکل‌ها، هولدینگ ها، سازمان های مردم نهاد، اشخاص حقیقی و حقوقی و فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی استان ها دعوت به همکاری کنیم.

وی با تاکید به ضرورت پیگیری جدی معاونت سرمایه‌گذاری جهت حضور شرکت های مجری راه اندازی هتل‌های استاندارد، اضافه کرد: از سویی در حوزه گردشگری نیز دعوت از شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی و انجمن‌های‌صنفی فعال در حوزه گردشگری از جمله بومگردان‌ها ضروری است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: انتظار می‌رود در بخش صنایع دستی نیز از تشکل های فعال در موضوع خرید تضمینی و بازاریابی صنایع دستی جهت همکاری در استان دعوت به عمل آید.

فلاحی با اذعان به برگزاری نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در بازه زمانی چهارم تا هشتم تیرماه تاکید کرد: این رویداد فرصت‌مطلوبی جهت معرفی جاذبه های گردشگری استان و استقرار تشکل های صنفی فعال است.

وی با اذعان به تدارک 25 غرفه در حوزه گردشگری و 55 غرفه در حوزه صنایع دستی ادامه داد: علاوه بر این دعوت از شرکت های سرمایه گذاری، سازمان های مردم نهاد و تشکل های فعال در فضای مجازی جهت معرفی هر چه بیشتر توانمندی های استان مورد تاکید است.

در این جلسه سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در خصوص روند برپایی نمایشگاه ملی در اردبیل به تقسیم بندی غرفه ها و تدارک 25 غرفه در حوزه گردشگری اشاره کرد.

علیرضا دباغ عبداللهی با بیان اینکه هماهنگی لازم با نمایشگاه بین المللی اردبیل انجام شده است، اضافه کرد: همچنین تولید تیزر 20 ثانیه ای، طراحی بنرهای نمایشگاه، تابلوهای معرفی نمایشگاه در جاده ها و طراحی لوگو در دست انجام است.

همچنین مسئول آموزش های سه گانه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به برگزاری ورک شاپ صنایع دستی از جمله در رشته های سفال، معرق، منبت، سوخت روی چوب و حکاکی روی چرم اشاره کرد.

سید صادق حسینی از برگزاری چهار کارگاه تخصصی صنایع دستی نیز در طبقه فوقانی نمایشگاه خبر داد و بیان داشت: از جمله در حوزه بوم گردی، تبلیغات و بازاریابی، تشریفات و الگوهای رفتاری و امداد و نجات کارگاه های تخصصی برگزار می شود.

همچنین سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز به تدارک 55 غرفه صنایع دستی در این نمایشگاه اشاره کرد.

ملکه گلمغانی زاده با تاکید به حضور 10 استان در این نمایشگاه افزود: از جمله هنرمندان استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قزوین، زنجان، همدان، کردستان، کرمانشاه، گیلان و مازندران در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز