خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

سند توسعه راهبردی اشتغال استان اردبیل تدوین می شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۴۹۵

استاندار اردبیل گفت: سند توسعه راهبردی این استان با محوریت اشتغال تدوین و برای هفته آینده آماده می شود.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل افزود: تمام ظرفیت و قابلیت های اشتغالزایی موجود در استان اردبیل براساس این سند تهیه و مشخص شده و از آن برای رونق اشتغال استفاده خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به تخصیص پنج هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد اشتغال در استان اردبیل از فرمانداران این استان خواست برای این منظور پروژه های مفیدی را تعریف و آماده و به محض ابلاغ استانی ، این اعتبارهای تخصیص یافته و تسهیلات استانی را جذب کنند.

استاندار  اردبیل که در اولین نشست رسمی خود با مدیران این استان حضور داشت پس از دریافت گزارش های مدیران تعدادی از اداره ها و ارگان های اجرایی این استان از آنان خواست تا از ابتدای هفته آینده ازطریق مکاتبه و نیز حضور مستقیم در تهران برای افزایش اعتبارهای مجموعه خود تلاش کنند و افزود : ما هم برای تحقق این هدف مهم نهایت تلاش را به کار خواهیم گرفت.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل همچنین گفت: هر مدیر اجرایی که تا چند ماه باقی‌مانده از امسال برای اعتبارهای عمرانی آن مجموعه با همکاری نمایندگان استان اردبیل در مجلس تلاش کرده و نیز در پیگیری و انجام برنامه ها و کارهای محوله موفق باشد مورد تشویق قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز