خبرگزاری کار ایران

شهرداری - پیکان، حساس ترین بازی هفته نوزدهم

تیم پیکان تهران در حالی فردا در اردبیل به مصاف تیم شهرداری می‌رود که براساس اعلام هواشناسی با ورود سامانه بارشی قرار است از فردا هوای غالب نقاط مختلف استان همراه با بارش‌های برف و باران باشد.

به گزارش ایلنا, هفته نوزدهم جام ازادگان امروز با برگزاری هشت بازی از 10 بازی ،به پایان خواهد رسید که دریکی ازحساس ترین بازی این هفته سرخپوشان شهرداری اردبیل میزبان تیم پیکان تهران خواهدبود.

در حساس‌ترین بازی لیگ دسته اول (جام آزادگان) در هفته پایانی دوره رفت، تیم شهرداری اردبیل در حالی فردا میزبان پیکان تهران است که اختلاف امتیاز این دو تیم 15 امتیاز است که شهرداری باید در مصافی سخت برابر پیکان تهران قرار گیرد تا یک بازی متفاوتی رقم بخورد.

شهرداری اردبیل در هفته های اخیر تیم پرعطشی در گلزنی نشان داده و از همه مهمتر برای برد بازی می کند. هر چند در برخی از بازی ها از جمله دیدار با تیم خونه به خونه نتیجه به سود این تیم نبوده است، اما برد های پر گل این تیم در هفته های اخیر پررنگ تر از شکست هایی است که به این تیم تحمیل شده است.

شهرداری اردبیل در مصاف با پیکانی بازی می کند که مدعی قهرمانی است و هم اکنون در رده دوم جدول قرار دارد.

محمد احمد زاده، سرمربی شهرداری اردبیل می خواهد به روزهای خوب مربیگری اش در فوتبال ایران برگردد و به یقین شهرداری اردبیل را با خود همراه کرده است. از سویی بازتاب دو تساوی پی در پی پیکان، بدجوری وسوسه برد در تیم شهرداری اردبیل ایجاد کرده است.

در آنسوی میدان تیم پیکان تیم باتجربه ای است و می داند چگونه چنین دیدارهایی را با کسب امتیاز پشت سر بگذارد. حضور پرشور تماشاگران اردبیلی گرما بخش این بازی خواهد بود.

تیم پیکان تهران که از مدعیان لیگ آزادگان است در حالی فردا در اردبیل و در هوای سرد پاییزی این شهر به مصاف تیم شهرداری می‌رود که براساس اعلام هواشناسی با ورود سامانه بارشی قرار است از فردا هوای غالب نقاط مختلف استان همراه با بارش‌های برف و باران باشد که به نظر می‌رسد تدابیر لازم برای انجام یک مسابقه خوب در ورزشگاه تختی تدارک دیده شده تا تیم شهرداری در هفته نوزدهم برابر حریف خود قرار گیرد.

دیدار تیم فوتبال شهرداری اردبیل و پیکان تهران راس ساعت 14 عصر در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار خواهد شد، تا نیم فصل جام ازادگان با برگزاری این دیدارها به پایان برسدهم اکنون تیم پیکان با ۳۵ امتیازدرجایگاه دوم و تیم شهرداری با ۲۰ امتیازدرجایگاه دوازدهم جدول قراردارند.

کد خبر : ۳۲۹۸۷۵