خبرگزاری کار ایران

گام نخست سرمربی جدید

شهرداری اردبیل امروز با محمد احمدزاده به زمین می‌رود

هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ آزادگان کشور در حالی دقایقی دیگر آغاز می‌شود که از هفته قبل شاهد چند تغییر روی نیمکت تیم‌ها بوده‌ایم. از جابجایی در نیمکت تیم‌های پاس همدان و آلومینیوم هرمزگان گرفته تا خود نماینده استانمان در لیگ، که محمد احمدزاده را جایگزین محمد ربیعی کرد.

به گزارش ایلنا، تیم شهرداری اردبیل پس از سفری طولانی 12 ساعته، صبح سه شنبه وارد شهر سیرجان در جنوب استان کرمان شد تا برای خارج شدن از وضعیت نامناسب خود در جدول، یک بازی قابل قبول روبروی گل گهر نمایش دهد.

سرمربی جدید شهرداری درباره وضعیت تیم خود پیش از بازی گفت: شرایط امتیازی تیم خوب نیست اما به آینده تیم خوشبین هستم، چرا که بازیکنان با انگیزه و با آمادگی مطلوب داریم که می‌توانند وضعیت فعلی را تغییر دهند.

وی به محرومیت علیزاده بازیکن میانی تیم شهرداری اشاره داشت کرد و افزود: در کنار محرومان 3 مصدوم نیز برای بازی مقابل گل گهر داریم که حال موسی شهبازی مهاج تیم وخیم بوده و احتمال دارد که که به زیر تیغ جراحی برود.

تیم شهرداری اردبیل که طبق نظر سرمربی جدیدش، دارای ضعف‌هایی در خط دفاع است، به نظر کار بسیار دشواری مقابل حریف خود نخواهد داشت، چرا که گل گهر سیرجان با 6 گل زده تا پایان هفته یازدهم، ضعیف ترین خط هجومی لیگ بوده و دارای مهاجمانی نه چندان خطرناک است.

اما از طرفی هم، گل گهر سیرجان با 15 امتیاز و تنها به دلیل اختلاف گل در رده هشتم جدول قرار گرفته است و با پیروزی قابل توجه ایی که هفته قبل برابر تیم قدرتمند مس آن هم در دربی کرمان به دست آورد، با روحیه بالا میزبان شهرداری اردبیل خواهد بود.

 این تیم که پس از برنده شدن در دربی کرمان روحیه ی مضاعفی پیدا کرده امیدوار است تا با شکست دادن تیم بحران زده شهرداری اردبیل 18 امتیازی شده و خودش را به جمع مدعیان بچسباند.

حال باید دید، شهرداری که در حال حاضر با 10 امتیاز در رده شانزدهم جدول جای دارد برای نجات خود آیا می تواند با محمد احمدزاده که سابقه مربیگری در تیم ‌های ملوان بندر انزلی، مس کرمان، برق شیراز، تیم ملی نوجوانان ایران و تیم ملی المپیک ایران را دارد به نتیجه قابل قبول دست پیدا کند؟

لازم به ذکر است دیدار بین و گل گهر سیرجان و شهرداری اردبیل امروز ساعت 14:30 در ورزشگاه اختصاصی نماینده کرمانی برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۳۱۷۱۹۷