خبرگزاری کار ایران

نماینده اردبیل:

کلنگ احداثدهکده فراوده‌های نفتی بدون مجوز زده شده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۷۸۰

نماینده اردبیل کلنگ زنی دهکده فراورده‌های نفتی را که چندی پیش توسط رئیس مجلس در اردبیل انجام شد، بدون مجوز، غیر اصولی و حرکتی نمایشی توصیف کرد.

نماینده اردبیل گفت: بنده به صراحت اعلام می‌کنم که احداثپروژه دهکده فرآورده‌های نفتی بدون گرفتن مجوز از وزارت نیرو و با همدستی برخی از افراد رانت‌خوار و سودجو انجام گرفته در حالی که وزارت نفت اعلام کرده هیچ مجوزی از آن‌ها گرفته نشده و اجرای این پروژه قطعا با مشکلات و نارسایی‌های زیست محیطی نیز روبه‌رو است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمال‌الدین پیرموذن عصر دیروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران در اردبیل با دروغ دانستن وعده‌ ایجاد هزاران فرصت شغلی در قبال اجرای این پروژه اظهار داشت: برای بعضی‌ها استمرار قدرت‌طلبی و سیاست‌بازی، مهم‌تر از منافع دیگر بوده و اجرای این پروژه از محل بیت‌المال که ۸۵ درصد آن را منابع این مردم تشکیل می‌دهد، برای‌شان مهم‌تر از برخی مصلحت‌ اندیشی‌های واقعی است.

پیرموذن ویژگی اهل سیاست را توجه به شجاعت با کیاست اعلام کرد و گفت: در کلنگ‌زنی این پروژه که به نظر بنده یک حرکت نمایشی بود بسیاری از منافع استان نادیده گرفته شده و حتی کشاورازن و دامداران روستای شریف آباد در قبال اجرای این پروژه دچار خسران شده و گلایه و نارضایتی بیش از ۲۰۰ نفر از افراد این روستا نادیده گرفتن حق و حقوق خودشان هستند و منافع کشاورزان و دامداران منطقه نیز در ارائه این پروژه نادیده گرفته شده است.

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل ادامه داد: کلنگ زنی انجام شده نیز در این پروژه برای رئیس مجلس که کاندیدای ریاست جمهوری است بد نبوده تا یک حرکت تبلیغی به انجام برسد.

تعطیلی راه‌آهن اردبیل ادعای انحرافی‌ها است

پیرموذن در مورد اظهارات اخیر یکی از نمایندگان در مورد پروژه راه‌آهن و ضرورت توقف و تعطیلی آن اظهار کرد: این پروژه با ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است و قطعا باید ۱۰۰ درصد این پروژه در همین مسیر اجرایی و عملیاتی شود.

پیرموذن بیان کرد: بهترین سیاست دیانت است و هر کس در این عرصه به دروغگویی روی آورد گویی با خداوند محاربه کرده است.

وی در مورد پروژه جایگزین پروژه اردبیل – میانه گفت: ‌ این پروژه نیز ربطی به ما ندارد و عده‌ای به دلایل خاص و تعصب منطقه‌ای به این فکر افتاده تا راه‌آهن اردبیل را از مسیر بستان‌آباد – سراب اجرایی و عملیاتی کند که قطعا در این حرکت ناکام خواهند ماند، چراکه ادامه مسیر فعلی راه‌آهن به صلاح استان است و شایسته نیست یک نماینده به جای دفاع از حق و حقوق مردم از منافع دیگران حمایت کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما از همکارمان انتظار داشتیم که به جای دفاع از حق و حقوق مردم سراب و بستان‌آباد از راه و مسیر ادامه راه‌آهن اردبیل به سمت مغان حمایت می‌کرد که قطعا با رفع برخی از مشکلات مسیر راه‌آهن اردبیل میانه بهترین خط ارتباطی خواهد بود هزینه آن را نیز دولت هر چند گزاف باشد از طریق فاینانس تامین خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز