خبرگزاری کار ایران

در ۱۰ ماهه گذشته سال‌جاری؛

مصرف سوخت هواپیما در اردبیل ۲۰ درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۹۵۱

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: مصرف سوخت هواپیما طی ۱۰ ماهه گذشته سال‌جاری در اردبیل ۲۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش ایلنا، سید حجت مدنی در بازدید از فرودگاه اردبیل اظهار کرد: در جریان ۱۰ ماهه گذشته از سال جاری مقدار دو میلیون و ۸۸۲ هزار لیتر سوخت هواپیمایی‌ در سطح استان مصرف شده است که بیانگر افزایش ۲۰ درصدی مصرف این فرآورده است.

وی با بیان اینکه عملکرد شرکت نفت در امر سوخت‌رسانی بسیار مطلوب است، گفت: با مقایسه مصرف سوخت هواپیمایی در ۱۰ ماهه گذشته از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در همین مدت، آمار بیانگر افزایش ۱۴ درصدی در تعداد پروازها و افزایش ۲۰ درصدی در مصرف سوخت هواپیمایی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل بیان کرد: سوخت رسانی به ناوگان هواپیمایی از مسوولیت‌های حساس و استراتژیک شرکت محسوب شده و باید با دقت و نظارت جدی در دستور کار قرار گیرد.

مدنی همچنین به شارژ سهمیه گاز مایع خانوارهای روستایی و شهری اشاره کرد و گفت: مصرف کنندگان گاز مایع در سطح استان توسط شرکت شناسایی و به آن‌ها ابلاغ شده است که جهت تأمین سوخت مورد نیاز خود با مراجعه به آدرس newtejaratasan.niopdc.ir نسبت ثبت نام و دریافت سهمیه خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز