خبرگزاری کار ایران

آماده باش جمعیت هلال احمر اردبیل با ۱۷ پست در جاده‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۸۵۷

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: با آغاز طرح زمستانی نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل در تمامی محورهای مواصلاتی استان آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

به گزارش ایلنا، مجید فتاح زاده امروز ۲۷ آذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با شروع فصل سرما و بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان اردبیل امدادگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل در آماده باش کامل به سر می برند.

سرپرست معاونت امداد نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اذعان به اینکه ۱۷ پایگاه امداد و نجات از شمال تا جنوب استان آماده خدمت رسانی به هم وطنان می‌باشند، یادآور شد: حضور بیش از ۶۰۰ پرسنل و امدادگر جمعیت هلال‌احمر در محورهای‌ مواصلاتی استان اردبیل برای اجرای طرح زمستانی در کنار مردم می تواند مایه امنیت، آرامش و قوت آن ها باشد.

به گفته فتاح زاده از سال‌های گذشته طرح امداد زمستانی جمعیت هلال‌احمر با شروع فصل سرما و با محوریت سازمان امداد و نجات به منظور امدادرسانی در جاده‌ها آغاز می شود.

به اذعان وی با شروع این طرح جمعیت هلال احمر استان اردبیل با ۱۷ پایگاه امداد ونجات جاده‌ای، ۱۸ دستگاه خودروی آمبولانس، ۱۳ دستگاه خودروی ست نجات، ۱۵ دستگاه خودروی کمک دار، تیم واکنش سریع استان، واحد آنست، مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری (EOC) و ۱۰ مرکز ERC در شعب استانی با ۶۰۰ نفر امدادگر وداوطلب در آماده باش کامل به سر می‌برند.

سرپرست معاونت امداد نجات استان اردبیل با اشاره به اینکه لباس و اقلام گرمایشی به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال در روزهای اخیر برای تجهیز پایگاه ها خریداری شده است، اظهار کرد: با شروع فصل سرما شاهد افزایش اقلام اضطرای و تغذیه در کلیه پایگاه استان هستیم به طوری که اماکن اسکان اضطرای نیز با شروع فصل سرما در پایگاه ها جاده ای استان فعال بوده است.

وی همچنین اضافه کرد: در شرایط بحرانی نیز مدارس بین جاده‌ای استان نیز با هماهنگی از طریق فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها جهت اسکان در راه ماندگان در نظر گرفته شده است.

فتاح زاده با اشاره به اینکه شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مسافران است، خاطرنشان کرد: شماره ۱۱۲ کاملا رایگان بوده و حتی بدون سیم‌کارت هم می‌توان با این شماره تماس گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز