خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

تردد در محورهای برفگیر آذربایجان غربی روان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۷۴۳

برف روبی ۲۵۰کیلومتر محور مواصلاتی در استان

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی از باز بودن محورهای برف گیر استان خبر داد و گفت: در حال حاضر تردد در این محورها روان است.

ایرج دست نشان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به بارش برف که از روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان آغاز شده است، اظهار کرد: عملیات برف روبی در تمامی محورهای مواصلاتی استان با کمک راهداران صورت گرفته و تردد در این محورها روان است.

وی با بیان اینکه ۴۰ نیروی راهداری با  ۱۶ دستگاه ماشین آلات راهداری عملیات برف‌روبی را برعهده داشتند، تصریح کرد: ۹۰ تن شن و نمک در عملیات برف‌روبی محورهای مواصلاتی استان مورد استفاده قرار گرفته است است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ۲۵۰ کیلومتر جاده در استان  برف‌روبی شده است، خاطرنشان کرد: بیشترین بارش در محورهای‌ماکو_قره‌ضیاالدین, شوط_آواجیق، خوی_چالدران و مسیر پایانه مرزی رازی و سرو بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان  در پایان تأکید کرد: در هنگام بارش برف هموطنان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده و در صورت ضروری، از ایمنی وسایل نقلیه و داشتن زنجیر چرخ اطمینان حاصل کرده و قبل از سفر نیز برای اطلاع از وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی با شماره ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز