خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر خبر داد:

کمک بیش از ۸ هزار میلیارد ریالی خیرین به جمعیت هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۸۴۶

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور از عضویت بیش از ۲ میلیون ۸۰۰ هزار دواطلب در سطح کشور خبر داد و گفت: این سازمان مبتنی بر علایق، مهارت‌ها و رشته‌های تحصیلی افراد برنامه ریزی کرده و متناسب با فعالیت‌های داوطلبانه در زمان بحران‌ها اقدام به فراخوان‌های متعدد می‌کند.

به گزارش ایلنا، وحید سلیمی امروز دوشنبه ۲۰ آذر در آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه و تجلیل از خیرین و داوطلبان برتر هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: یکی از شاخص‌ها و معیارهای جامعه انسانی میزان خدمات داوطلبانه است و سازمان جوانان به عنوان درگاه‌های ورودی جمعیت هلال احمر تکالیفی برای استان‌ها مشخص کرده و برای افزایش کیفی و کمی داوطلبان برنامه ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه شعار امسال روز جهانی داوطلبان با عنوان "امید و فراتر از آن، ایمان" اعلام شده بود، اذعان کرد: این روز مصداق عزیزانی است که در دلباختگی و یاری رساندن پرچمدار عشق و ایثارند و ردای تواضع به رنگ پرچم شان سفید است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۲ میلیون و ۸۰۰  نفر در کشور عضو داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور هستند، اظهار کرد: این سازمان مبتنی بر علایق، مهارت‌ها و رشته‌های تحصیلی افراد و متناسب با فعالیت‌های داوطلبانه، پروژه‌ها و برنامه‌هایی در دست اجرا دارد و در زمان بحران‌ها هم اقدام به فراخوان‌های متعدد می‌کند.

سلیمی با اشاره به خدمات ارائه شده در بحث کاروان سلامت اظهار کرد: ۹۵۰ نوع خدمات توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر در مناطق کم‌برخوردار ارائه شده است به طوری که در این زمینه ۱۶۷ هزار نفر از این خدمات بهره مند شده است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ادامه داد: همچنین در اجرای طرح ملی نذر خدمت که امسال با شعار "خادمان داوطلب مردمی برای توانمندسازی جوانان" تعریف شده خادمان داوطلب مردمی در حوزه ارتقای سطح سلامت آب، در بحث‌های بهداشتی و درمانی، حوزه سلامت، بحث‌های معیشتی، بهداشتی، آموزشی و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و کم‌برخوردار کشور ارائه خدمات می‌کنند.

وی اذعان کرد: استان اردبیل بر اساس شاخص‌های سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در حوزه جذب و سازماندهی اشخاص حقیقی و حقوقی و هم در بحث برنامه‌های حمایتی و جذب منابع داوطلبی جزو چهار استان برتر کشور است که بیانگر مدیریت خوب و تلاش همکاران هلال احمر است.

به گفته سلیمی داوطلبان با اندیشه بشردوستی و مسئولیت‌پذیری در برابر جامعه، بدون هیچ چشمداشت دنیوی مرهمی بر آلام همنوعان هستند و اقدامات و فعالیت‌های آن ها با هیچ معیاری قابل ارزش‌گذاری نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز