خبرگزاری کار ایران

در ۵ ماهه گذشته سالجاری صورت گرفت؛

وصول بیش از 1300 میلیارد ریال مازاد درآمد های عمومی استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۶۷۹

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: بیش از 1300 میلیارد ریال مازاد درآمد های عمومی استان در 5 ماهه اول سال وصول شده است.

به گزارش ایلنا، بهثوب نژادمحمد  در خصوص وضعیت وصولی آمد های عمومی دستگاه های اجرایی استان در 5 ماهه سال جاری توضیحاتی ارائه داد و گفت: درآمدهای عمومی در 5 ماهه سال نسبت به مصوب  آن 112 درصد تحقق  یافته و در این مدت 1306 میلیارد ریال مازاد درآمد در استان وصول شده است.

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تصریح کرد: دستگاه های اجرایی دلایل عدم تحقق برخی ردیف های درآمدی، عناوین ردیف های درآمدی متمرکز (ملّی ) را که به صورت استانی وصول و به حساب ملّی واریز می گردد، به همراه عملکرد 5 ماهه اول سال و نیز آن هایی که منابع جدید درآمدی یا منابعی که وصولی ولی دارای ردیف درآمدی نمی باشند را شناسایی و در خصوص ردیف های درآمدی که وصول آن ها  صفر بوده آسیب شناسی انجام و نتایج همه موارد مذکور را تا بیستم شهریور ماه سال جاری به دبیرخانه ستاد ارسال نمایند.

وی با اشاره به اینکه از 14 دستگاه وصول کننده درآمدهای عمومی،7 دستگاه  اجرایی نسبت به مصوب وصولی کمتری داشته، خواستار اقدامات لازم از سوی دستگاه های اجرایی جهت افزایش میزان وصولی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز