خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل:

50 مورد قوانین مزاحم کسب و کار برای اصلاح به هیات مقررات‌زدایی ارسال شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۲۷۲

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: 50 مورد از قوانین مزاحم و مخل کسب و کار در اردبیل برای اصلاح به هیات مقررات‌زدایی ارسال شد.

به گزارش ایلنا، یعثوب نژادمحمد اظهار کرد: ۵۰ مورد از قوانین مزاحم و مخل کسب و کار در این استان شناسایی و برای اصلاح به هیات مقررات‌زدایی و یا طرح در شورای گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی ارسال شد.

وی با بیان اینکه بخشی از این اختیارات در محدوده استانی بوده، افزود: تلاش میکنیم در تعامل مناسب با بخش خصوصی این موانع و مشکلات در کوتاه‌ترین زمان برطرف شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل خاطر نشان کرد: برخی از این قوانین و مقررات مزاحم نیز در هیات مقررات‌زدایی رفع و رجوع شده و برای ابلاغ به استان‌ها ارائه می‌شود.

نژادمحمد با اشاره به ایجاد ۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در هر شهرستان افزود: این فرصت‌ در هر شهرستان مطابق با قابلیت‌های هر منطقه ایجاد می‌شود.

وی همچنین با اشاره به میزان جذب منابع از محل تسهیلات تبصره ۱۸ گفت: سال گذشته میزان جذب منابع از این محل در استان اردبیل ۱۱۸ درصد بوده و قرار است سهمیه امسال از محل تبصره ۱۸ ابلاغ شود تا به سرعت جذب این تسهیلات را برای واحدهای تولیدی و صنعتی شاهد باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز