خبرگزاری کار ایران

6 مزیت استفاده از قالیشویی برای فرش محیط های اداری

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۸۲۰

اگر شما هم از آن دست واحدهای اداری فعالی هستید که از فرش به عنوان کفپوش لاکچری برای محیط کاری خود استفاده کرده اید، این مقاله از تیم online-carpet.ir را از دست ندهید.

فرش های اداری شما به دلیل رفت و آمد زیاد روزانه، نیاز به نگهداری منظم دارند. اگرچه که تمیز بودن فرش ها، نقش به سزایی در زیبایی محیط اداره و بهبود وضعیت فعالیت شما می شود اما این کار فقط برای زیباتر شدن محیط اداری تان نیست. اگر فرش های شما مرتبا و به طور کامل تمیز نشوند، اغلب پیامدهایی برای سلامتی شما و کارکنان تان دارند و هزینه های دیگری نیز به شما تحمیل خواهند کرد. هرچند که جاروبرقی کشیدن سریع فرش، می تواند تا حدودی کار شما را موقتا راه بیندازد اما استفاده از خدمات قالیشویی حرفه ای با karajcarpet.ir یک راه موثر و قطعی است.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با 6 مزیت استفاده از خدمات قالیشویی حرفه ای برای فرش های واحدهای اداری تجاری آشنا کنیم.

6 مزیت استفاده از قالیشویی برای فرش محیط های اداری

7 دلیل برای استفاده از قالیشویی حرفه ای

1.با افزایش عمر فرش های خود در هزینه های تان صرفه جویی کنید

فرش کردن کل دفتر کار پرهزینه و تعویض آن نیز پرهزینه است. یک کسب و کار برای سودآوری، باید هزینه های خود را کاهش دهد. بنابراین استفاده از خدمات قالیشویی حرفه ای که باعث افزایش عمر فرش شما می شود، گزینه مهمی برای شماست.

تمیز کردن منظم فرش، فضای شما را روشن تر کرده و حس طراوت طولانی تری در محیط ایجاد می کند.

2.کارکنان شادتر و سازنده تر

مشارکت کارکنان یکی از مهم ترین جنبه های افزایش درآمد برای کسب و کار شماست. داشتن یک محیط آلوده، بر احساس و عملکرد کارکنان شما تأثیر می گذارد. بنابراین اگر شما به خود زحمت نمی دهید که به کسب و کارتان اهمیت دهید، آنها هم به این کار اهمیت نخواهند داد. پس اگر می خواهید کارکنان تان بهتر کار کنند، یک محیط تمیز و مرتب محیا کنید.

اخیرا یک مطالعه روی بیش از 1500 کارمند در 300 دفتر انجام شده که نشان می دهد محیط اداری نامرتب بر بهره وری کارکنان تأثیر می گذارد.

این نتایج مشخص می کند که محیط، عامل بزرگی در میزان بهره وری کارکنان شما دارد. بنابراین اگر می خواهید کسب و کاری پر رونق داشته باشید، نظافت حرفه ای دفتر از جمله تمیز کردن فرش را نباید نادیده بگیرید.

3.بهبود کیفیت هوا

حذف آلاینده های به دام افتاده در الیاف فرش، کیفیت هوای محیط اداری شما را بهبود می بخشد.

بسیاری از مشکلات ریوی، آسم و مسائل رایج دیگری مانند خروپف، آپنه خواب و ... بر اثر آلوده بودن محیط ایجاد می شوند. یک کسب و کار می خواهد تا حد ممکن غیبت کارکنان را کاهش دهد و تمیز کردن محیط می تواند باعث کاهش بیماری و درنتیجه رونق کسب و کار را سبب شود.

تمیز کردن منظم و حرفه ای فرش برای از بین بردن گرد و غبار، آلرژن های سوسک، آلودگی ذرات، سرب، هاگ های کپک، آفت کش ها، خاک و ... به دام افتاده در داخل الیاف فرش، می تواند محیط شما را بسیار تمیز و پویا کند.

 توجه به این نکته ضروری است که به دلیل حضور زیاد افراد در یک اداره، این آلاینده ها به طور مرتب در هوا پخش می شوند که اگر به موقع و به طور منظم تمیز نشوند، می تواند منجر به عوارض جدی برای سلامتی دیگران شود.

6 مزیت استفاده از قالیشویی برای فرش محیط های اداری

4.تاثیر خوبی بر مشتریان می گذارید

نوع برداشت مشتریان از شما، همه چیز در تجارت است. ظاهر دفتر شما چیزهای زیادی در مورد اینکه شما به عنوان یک شرکت چقدر برای کیفیت ارزش قائل هستید، می گوید.

شما باید در دفتر اداره خود، تجربه لذت بخشی را برای بازدیدکنندگان ایجاد کنید تا آنها بخواهند مجددا به محل شما بازگردند. همچنین مشتری اگر از محیط شما خوشش بیاید، ناخودآگاه برای شما تبلیغ نیز می کند.

5.لکه های سخت را از بین می برد

اگر دفتر کوچکی دارید،‌ یکی از اعضای تیم می ‌تواند گهگاه با جاروبرقی فرش را تمیز کند اما آیا می‌داند چگونه لکه های فرش را برطرف کند؟

خدمات قالیشویی حرفه ای تمام تجهیزات و آموزش های لازم برای مقابله با لکه ها را دارد. همچنین استفاده از خدمات قالیشویی باعث می شود تا کارکنان شما به کارهای خود و کسب درآمد برای شما بپردازند.

لکه ها به هرحال روی فرش شما ایجاد می شوند. اگر فرش‌ها به طور منظم شستشو داده نشوند، این لکه‌ ها به مرور زمان سرسخت تر شده و پاک کردن آنها نیز دشوارتر خواهد شد و گاهی نیز اگر لکه هرچه زودتر تمیز نشود، بر روی فرش تان ماندگار می شود.

6.کارتان راحت می شود

بدیهی است که با استفاده از خدمات حرفه ای قالیشویی دیگر نیازی نیست تا خودتان به زحمت بیفتید و فرش های واحد اداری تان را بشویید. با پرداخت هزینه بسیار مقرون به صرفه، می توانید کار را به متخصصش بسپارید. همچنین این موضوع را در نظر بگیرید که اگر خودتان بخواهید فرش ها را تمیز کنید، باید هزینه زیادی بابت تجهیزات و مواد شیمیایی جهت تمیز کردن کامل فرش را پرداخت کنید.

شستشوی حرفه ای فرش های اداری

شستشوی حرفه ای فرش یک جاروبرقی ساده نیست، بلکه یک کار حرفه ای است. وقتی یک سرویس حرفه ای برای تمیز کردن و شستشوی فرش تان انتخاب می کنید، می توانید مطمئن باشید که کار را به درستی انجام داده اید. تمیز کردن فرش آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست و اگر بدون دانش و تجهیزات مناسب، انجام شود، باعث می شود در وضعیت بدتری قرار بگیرید.

قالیشویی توحید

قالیشویی توحید مرجع معتبری برای شستشوی انواع فرش های اداری و خانگی شماست که در سراسر تهران بزرگ و کرج، شعبه دارد. اگر می خواهید فرش های تان در کمتر از 24 ساعت شستشو داده شده و در محل خودتان به شما تحویل شوند، همین حالا با شماره تلفن 1864 تماس بگیرید و یا از طریق وب سایت قالیشویی توحید اقدام کنید. خدمات موردنظر، از نزدیک ترین شعبه به محل شما ارائه خواهد شد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز