خبرگزاری کار ایران

راه و شهرسازی استان اردبیل اعلام کرد؛

فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن، موجب ابطال امتیاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۲۷۶

واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر عنوان حقوقی، غیر معتبر و ممنوع است و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد.

به گزارش ایلنا، اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی تامین مسکن وزارت راه و شهرسازی از طریق ثبت‌نام کنندگان در طرح‌ها، مشاورین املاک، افراد و طرق مختلف ممنوع بوده و می‌تواند منجر به ابطال ثبت‌نام اولیه و حذف از طرح‌ها و پروژه‌ها شود.

این دستگاه دولتی ضمن تاکید بر خودداری از هرگونه خرید و فروش امتیاز، متذکر شده است: وزارت راه و شهرسازی هیچگونه مسئولیت و پاسخگویی در برابر فروشندگان و خریداران امتیازها ندارد.

در بخشی از این اطلاعیه تصریح شده است که با توجه به حمایت دولت از فاقدین مسکن با ارائه تسهیلات و زمین رایگان در جهت خانه دار شدن این عزیزان واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر عنوان حقوقی، غیر معتبر و ممنوع است و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد.

اطلاعیه مذکور به خریداران و فروشندگان این امتیازها هشدار داده است که اقدام برخی افراد سودجو برای خرید امتیاز مسکن ملی از متقاضیان ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیر قانونی است و از آنجا که برای متقاضیان این واحدها تا زمان اتمام اقساط تسهیلات هیچگونه سندی صادر نمی‌شود، چنانچه افراد دارای امتیاز، اقدام به واگذاری امتیاز خود به غیر کنند این کار تخلف محسوب می شود و ضمن برخورد قانونی با فرد متخلف، امتیاز وی باطل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز