خبرگزاری کار ایران

جابجایی زائران اربعین حسینی با 240 دستگاه اتوبوس از اردبیل به مرز مهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۶۷۸

سخنگوی طرح اربعین راهداری استان اردبیل گفت: زائران اربعین حسینی تاکنون با 240 دستگاه ناوگان حمل ونقل عمومی مسافربری از اردبیل به سمت مرز مهران جابجا شده اند.

به گزارش ایلنا، رضا شیرین زاده در مراسم اعزام زائران اربعین از جابجایی 68 نفر از زائرین اربعین حسینی توسط 2 دستگاه ناوگان اتوبوس به صورت صلواتی از اردبیل به سمت مرز مهران خبرداد و اظهار کرد: نیروهای راهداری از همان ابتدای طرح با تمام تجهیزات و توان در مرز مهران مستقر هستند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: همکاران راهداری وحمل ونقل برای نظم دهی و هماهنگی بازگشت زائران به استان اردبیل تا 31 شهریورماه در مرز مهران مستقر هستند تا زوار حسینی در بازگشت به استان هیچ مشکلی نداشته باشند.

شیرین زاده هدف از ایجاد نمایندگی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل در پایانه شهید حاج قاسم سلیمانی مرز مهران را ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی استان اردبیل موقع برگشت از کربلای معلی عنوان کرد.

معاون راهداری استان اردبیل هم گفت:جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی 20 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری از استان اردبیل به سمت مرزهای مهران،تمرچین و خسروی اعزام شده اند.

آیدین هاشمی خدمت رسانی هرچه شایسته به زوار کربلا را افتخاری بزرگ برای خانواده راهداری استان اردبیل دانست و افزود:راهداری استان اردبیل تمام تمهیدات و تجهیزات لازم را برای اجرای هرچه بهتر طرح اربعین حسینی به کار گرفته است.

وی تصریح کرد:ماشین آلات راهداری به نردبان و سایر تجهیزات لازم جهت جابجایی زائران مجهز شده ودر پایانه برکت مهران مستقر هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز