خبرگزاری کار ایران

در ۴ ماهه گذشته انجام شد؛

صادرات 147 هزارتن کالا از پایانه مرزی بیله‌سوار

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۴۸۳

مدیر پایانه مرزی بیله سوار از صادرات 147 هزارتن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار خبر داد.

به گزارش ایلنا، لطف اله بابایی با اعلام این خبر افزود: کالاهای ایرانی توسط 6 هزارو 623 دستگاه کامیون ایران، آذربایجان، تاجیکستان، روسیه و قرقیزستان در 4 ماه گذشته از مرز خارج شده است.

وی با بیان اینکه مجموع صادرات، واردات، ترانزیت ورودی و خروجی در مدت یادشده 39 درصد افزایش یافته گفت: کالاهای ایرانی به کشورهای آذربایجان، روسیه، گرجستان و حوزه قفقاز صادر شده است.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار سیب زمینی، کاشی، شیشه انواع، میل گرد، سنگ های ساختمانی، نئوپان، پروفیل، نمک، بادمجان و فلفل را عمده کالاهای صادر شده ایرانی عنوان کرد.

بابایی افزود: در مدت یاد شده حدود 226 هزار تن کالا توسط 10 هزار دستگاه از پایانه مرزی بیله سوار ترانزیت خروجی شده داشته است.

وی افزایش 68 درصدی ترانزیت خروجی کالا را یادآور شد و گفت: آب معدنی، برنج، کاشی انواع، لاستیک انواع، ورق آهنی انواع، سنگ های ساختمانی، ورق فلزی، سیمان، ورق گالوانیزه، چای عمده کالاهای ترانزیت خروجی هستند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار با اشاره به تردد 46 هزار دستگاه کامیون در 4 ماه گذشته از پایانه مرزی بیله سوار گفت: در مدت یاد شده تردد وسائط نقلیه از این پایانه 51 درصد افزایش نشان می دهد.

بابایی خاطر نشان کرد: در چهار ماه سال جاری 23 هزار و 739 نفر مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده اند که از این تعداد 2 هزار و 286 نفرایرانی و 21 هزارو 453 نفر مسافرخارجی به مقصد باکو نخجوان تردد داشته اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز