خبرگزاری کار ایران

بازگشت فرخنده حاجی‌زاده بعداز ده سال به بازار کتاب ایران

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۸۷۳

فرخنده حاجی‌زاده پس از ده‌ سال؛ مجموعه شعرش " اعلام می‌کنم! " را روانه‌ی بازار کتاب کرد. این کتاب را یک سی‌دی با صدای شاعر و آهنگسازی ضیاءالدین ناظم‌پور همراهی می‌کند.

ده سال، کمی بیش‌تر یا کمتر از حضور فرخنده حاجی‌زاده در خبرگزاری‌ها و نشریات داخلی می‌گذرد. اینکه حاجی‌زاده خود خواسته در حاشیه باشد یا دیگران او را به حاشیه رانده‌اند بماند؛ هرچند در این حاشیه نیز به‌رغم مشکلات موجود حاجی‌زاده بی‌کار نمانده بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ در این مدت؛ حاجی‌زاده؛ دو کتاب غیرمجازش را به چاپ رساند، سایت ادبی – فرهنگی‌اش را به جریان انداخت، برخی از نوشته‌هایش ترجمه شد و در فعالیت‌های فرهنگی حضور پررنگی داشت. طوری‌که اگر در خبرگزاری‌های داخلی هم ذره‌بین به‌دست می‌چرخیدیم در خط پایان اخبار ادبی – فرهنگی گاه به شکلی مبهم نامش به چشم می‌آمد.

اما این‌بار او با کتاب شعر " اعلام می‌کنم! " و سی‌دی صوتی آن با آهنگسازی ضیاءالدین ناظم‌پور بر حضورش در عرصه‌ی ادبیات و هنر پامی‌فشارد.

از چاپ این کتاب چند ماه می‌گذرد اما حاجی‌زاده انتشار و اعلام خبر آن را منوط کرده بود به انتشار سی‌دی که برای دریافت مجوز به شورای موسیقی ارسال شده بود.

اصرار حاجی‌زاده بر انتشار صوتی شعرهایش و اینکه چه چیزی را اعلام می‌کند با شنیدن و خواندن کتابش میسر خواهد شد.

" من، منصور و آلبرایت " و " نامتعارفه آقای مترجم! " آخرین رمان‌ و مجموعه داستان این نویسنده؛ شاعر و ناشر هستند که در ایران اجازه انتشار دریافت نکردند. " اعلام می‌کنم! " دومین مجموعه شعر حاجی‌زاده پس از کتاب " طلعت منم " است که سال‌ها پیش منتشر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز