خبرگزاری کار ایران

معاون وزارت راه و شهرسازی خواستار شد:

تسریع در اجرای فاز ۲ جاده قزوین-الموت-تنکابن

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۸۵

فاز ۲ جاده قزوین– الموت – تنکابن که از الموت به تنکابن است با سرعت بیشتری شروع و اجرا خواهد شد.

 معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی گفت: پروژه جاده قزوین – الموت – تنکابن از سال ۱۳۸۳ شروع و بخش اعظم قطعه قزوین تا الموت اجرا شده است.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ سید حسین میرشفیعی که به منظور بازدید از پروژه جاده قزوین – الموت – تنکابن به منطقه الموت سفر کرده بود، افزود: قرار است که قطعه جدید از الموت تا تنکابن با شتاب بیشتری اجرا شود با توجه به تامین منابع مالی و انتخاب پیمانکار آن انتظار می رود که در آینده نزدیک این قطعه مهم که عبور از میان کوههای البرز می باشد با سرعت بیشتری شروع و اجرا شود.

به گفته وی، مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین از طرف وزارت راه و شهرسازی به عنوان مجری این طرح اختیارات کامل در اجرای این پروژه را دارند.

میر شفیعی همچنین در خصوص برنامه های سال ۱۳۹۲ معاونت راه روستایی وزارت راه و شهرسازی گفت: با کمک مجلس جمهوری اسلامی ایران و دولت خدمتگزار در لایحه بودجه سال جاری اعتبارات راه روستایی رشد قابل توجهی خواهند داشت و تنگناهای سال گذشته برطرف خواهد شد.

وی همچنین عنوان کرد: سال گذشته حدود 4 هزار کیلومتر راه روستایی آسفالت و ۲۵۰۰ کیلومتر راه روستایی احداث شد.

معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: در سال جاری هم روستاهای بالای ۵۰ خانوار با سرعت بیشتری آسفالت خواهند شد، همچنین نگاه ویژه ای به نگهداری راههای روستایی قدیمی خواهیم داشت و راههای روستایی قدیمی روکش خواهند شد و در بحث ایمنی هم با سرعت بیشتری عمل خواهیم کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین هم در این بازدید با ارائه گزارشی از مراحل ساخت جاده قزوین - الموت – تنکابن گفت: با ساخت جاده قزوین – الموت - تنکابن با مشخصات راه اصلی ضمن افزایش راه های ارتباطی بین استانهای جنوب، غرب و مرکز کشور با استانهای شمالی ترافیک محور قزوین – رشت / کرج چالوس و مسیر کناره دریای خزر به طور چشمگیری کاهش می یابد.

محمد نادر محمد زاده افزود: کاهش ۲۰۰ کیلومتری فاصله بین استانهای قزوین – مازندران و در نتیجه یک سوم صرفه جویی در مصرف سوخت و دو ساعت صرفه جویی در زمان از مزایای اجرای این طرح است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز