خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه پیام نور فارس:

بیشترین میزان قبولی در آزمون وکالت مربوط به فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام نور بوده است

کد خبر : ۸۷۷۵۹

توسعه تحصیلات تکمیلی در یکسال گذشته دردانشگاه پیام نور فارس رشد۱۰۰درصدی داشته است.

ایلنا: رئیس دانشگاه پیام نوراستان فارس ظهر امروز ودر جمع خبرنگاران به بیان بخش‌هایی از رسالت دانشگاه و موفقیت‌های استان اشاره و اظهارداشت: دانشگاه پیام نوراستان فارس درهمه زمینه‌ها در سطح کشور از دانشگاه‌های بر‌تر است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سعید مظلومیان افزود: شیوه متفاوت آموزشی دانشگاه پیام نور که به جای استاد محوری، دانشجو محور است، موجب شده تا فرد با اتکا به تلاش خود منابع استاندارد را مطالعه و پس از شرکت در آزمون‌های متمرکز، از سطح علمی بالایی برخوردار شود. به نحوی که بخش عظیمی از پذیرفته شدگان در مقاطع بالا‌تر و آزمون‌های استخدامی را فارغ التحصیلان پیام نور تشکیل می‌دهند.
وی اضافه کرد: بیشترین میزان قبولی در آزمون وکالت امسال نیز از فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور بوده است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس، در ادامه به بیان پتانسیل‌های موجود در دانشگاه پیام نور فارس اشاره و اظهار داشت: توسعه تحصیلات تکمیلی در یکسال گذشته در دانشگاه پیام نور فارس رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.
مظلومیان افزود: در سال جاری، افزایش کیفیت، تحول در برنامه‌ها، نظارت دقیق بر فعالیت‌ها و الکترونیکی کردن خدمات به عنوان اولویت دردستور کار قرار داده‌ایم.
رئیس دانشگاه پیام نور فارس دربخش دیگری از سخنان خود به برخی مشکلات و موانع حقوقی در مراکز وواحدهای دانشگاه پیام نورفارس اشاره کرد وخواستار حل مشکلات معارضین زمین در خیابان دانشگاه پیام نوردرشهرک گلستان، مشکلات زمین دانشگاه پیام نور صفاشهر و... شد.
مظلومیان اضافه کرد: بهتر است قضات محترم در امر رسیدگی به شکایات از دستگاه‌های اجرایی خصوصاً دانشگاه‌ها، به‌شان وجایگاه دستگاه‌های دولتی خصوصاً دانشگاه‌ها توجه بیشتری نمایند وتا جایی که امکان دارد زمینه حل مسالمت آمیز پرونده‌ها را فراهم سازند.
وی همچنین خواستار همکاری شهرداری‌ها در امر توسعه دانشگاه‌ها شد و دراین خصوص یادآور شد: با قوانین موجود شهرداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی به دلیل هزینه بالای عوارض وپروانه ساخت، دیگر نمی‌توانند هیچ پروژه‌ای را اجرا کنند چرا که بخش اعظمی از اعتبارات اختصاص یافته برای احداث پروژه را باید به عنوان هزینه صدور پروانه ساخت و عوارض به شهرداری بپردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز