خبرگزاری کار ایران

مسئول ستادهای مردمی روحانی در کشور در گفتگو با ایلنا:

فعالیت کلیه ستادهای مردمی تعطیل شده است

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۱۲

فعالیت کلیه ستادهای مردمی روحانی در سراسر کشور تعطیل شده است/ هرگونه سوءاستفاده از اینگونه عناوین پیگرد قانونی خواهد داشت.

ایلنا: رئیس ستاد مردمی روحانی در کل کشور با بیان این مطلب که فعالیت کلیه ستادهای مردمی در سراسر کشور تعطیل شده است تاکید کرد هرگونه سوءاستفاده از اینگونه عناوین پیگرد قانونی خواهد داشت.

محمد ارشدی در گفتگو خبرنگار ایلنا در شیراز گفت: پیش از برگزاری انتخابات، در تمامی استان‌ها نمایندگانی با دریافت حکم و ابلاغ از سوی اینجانب، به عنوان مسئول ستاد مردمی دکتر روحانی در استان‌ها انتخاب و برای راه‌اندازی ستاد‌های مردمی معرفی شدند، اما پس از اتمام انتخابات فعالیت، این ستاد‌ها نیز تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه هیچ گروهی نباید پیروزی روحانی در انتخابات را برای خود مصادره کند، افزود: روحانی رئیس جمهوری منتخب مردم است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، تمامی گروه‌ها و تشکل‌ها باید برای ساختن کشور وی را یاری کنند.

ارشدی افزود: رئیس جمهوری منتخب به خوبی به جایگاه احزاب و آزادی‌های معین شده در قانون اساسی واقف است و معتقد است که نباید با انحصارطلبی درحوزه‌های مختلف فضای رشد و پیشرفت را از نیروهای توانمند سلب کرد.

رئیس ستادهای مردمی روحانی در کشور افزود: خوشبختانه دلسوزان نظام و نیروی نخبه با رفتار خود که نشان از بلوغ سیاسی در جامعه بود نشان دادند که هیچگاه به دنبال سهم‌خواهی در قبال حمایت از روحانی نبوده و نیستند.

به اعتقاد ارشدی، روحانی می‌تواند با پشتوانه چنین نیروهای به بلوغ رسیده‌ای ضمن تشکیل یک دولت فراجناحی، متخصص و توانمند مشکلات کشور را رفع کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز