خبرگزاری کار ایران

َفرمانده نیروی انتظامی فارس:

سارقان بانک کنار تخته دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۳۳

ماموران با انجام یک‌رشته اقدامات اطلاعاتی و استفاده از روش‌های علمی کشف جرم، موفق شدند هویت سارقان را که سه نفر بودند مشخص کنند.

شیراز - ایلنا: اظهار داشت: فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: در تابستان سال جاری دو سارق مسلح اقدام به سرقت یک بانک در شهر کنارتخته از توابع شهرستان کازرون کردند و پس از سرقت متواری می‌شوند.

به گزارش ایلنا از شیراز، سیروس سجادیان ادامه داد: موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون قرار گرفت و در تحقیقات اولیه مشخص شد دو سارق مسلح با سر و صورت پوشیده با استفاده از یک سلاح کلاش وارد بانک شده و پس از شلیک چند تیر هوایی و ایجاد رعب و وحشت، ۱۳۸ میلیون ریال وجه نقد را سرقت کرده و متواری شده‌اند.

وی گفت: تیمی متشکل از کارآگاهان و ماموران مجرب آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آن شهرستان تشکیل و با هدایت فرمانده انتظامی کازرون، عملیات شناسایی و دستگیری سارقان مسلح کلید خورد.

سجادیان عنوان کرد: ماموران با انجام یک‌رشته اقدامات اطلاعاتی و استفاده از روش‌های علمی کشف جرم، موفق شدند هویت سارقان را که سه نفر بودند مشخص کنند.

وی گفت: در اقدامات اطلاعاتی، ‌انتظامی و عملیاتی ماموران انتظامی شهرستان کازرون موفق شدند در یک عملیات ضربتی دو نفر از سارقان به‌ نام‌های «ن – ح»، ۲۴ ساله و «م – ح»، ۲۱ ساله را که در کنارتخته مخفی شده بودند، دستگر کنند.

فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: در ادامه تحقیقات ماموران متوجه شدند همدست دیگر سارقان به‌نام «ه – گ»، ۲۲ ساله در منزل یکی از برادرانش واقع در شیراز مخفی شده است.

سجادیان اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کازرون هفته گذشته با اخذ نیابت قضایی به شیراز عزیمت و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی سارق مسلح متواری را نیز دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در تحقیقات انجام‌شده از سارقان مسلح دستگیر‌شده سرقت مسلحانه بانک کنارتخته، مشخص شد كه یکی از آنان «ه – گ» دارای یک سرقت مسلحانه طلافروشی از شهرستان سمیرم استان اصفهان، و در تعقیب مراجع قضایی است.

فرمانده انتظامی فارس به کسانی که به انگیزه کسب سود مالی موجب برهم‌زدن نظم، ‌ امنیت و آسایش شهروندان می‌شوند هشدار داد و گفت: کارکنان فرماندهی انتظامی فارس با استفاده از روش‌های عملی کشف جرم آن‌ها را دستگیر و تحویل مقام قضایی می‌دهند تا با اشد مجازات با آنان برخورد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز