خبرگزاری کار ایران

پرویز مشرف:

در پایان ماه مارس به پاكستان برمی‌گردم

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۷۷

«پرویز مشرف» 70 ساله كه از زمان استعفا از سمت خود در ماه آگوست سال 2008 میلادی در انگلیس و امارات متحده عربی در تبعید بوده است، از تصمیم خود برای بازگشت به پاكستان در اواخر ماه جاری میلادی خبر داد.

رئیس‌جمهوری پیشین پاكستان اعلام کرد که اواخر ماه مارس برای شرکت در انتخابات پارلمانی به کشورش باز خواهد گشت.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری شین‌هوا، «پرویز مشرف» 70 ساله كه از زمان استعفا از سمت خود در ماه آگوست سال 2008 میلادی در انگلیس و امارات متحده عربی در تبعید بوده است، از تصمیم خود برای بازگشت به پاكستان در اواخر ماه جاری میلادی خبر داد.

مشرف این تصمیم را در جریان یك كنفرانس خبری در شهر دوبی اعلام كرد.

وی پیش از این نیز چند بار اعلام کرده بود که به دنبال پایان دادن به تبعید خود است اما به دلیل نگرانی از بازداشت احتمالی در ارتباط با حادثه ترور «بی‌نظیر بوتو» نخست‌وزیر سابق پاکستان، بازگشت به كشور را به تعویق انداخت.

رئیس‌جمهوری پیشین پاكستان افزود: «در فرودگاه اسلام‌آباد یا كراچی به زمین خواهم نشست.»

مشرف تاریخ دقیقی برای بازگشت خود تعیین نکرد ولی در عین حال گفت که یک هفته پس از تشکیل دولت موقت که احتمالا در تاریخ 16 مارس صورت می‌گیرد، این اقدام را انجام خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز