خبرگزاری کار ایران

سرگئی لاوروف:

آمریکا در قبال سوریه استانداردی دوگانه در پیش گرفته است

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۶۷

معتقدیم که رویکردهای آمریکا سیاستی دوگانه بوده و شاهد تمایل خطرناک مقام‌های واشنگتن در نقض اصل محکومیت بدون قید و شرط اقدام‌های تروریستی هستیم. این اصل متضمن وحدت جامعه بین‌الملل در جنگ با تروریسم است.

«سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در کنفرانس خبری مشترک با همتای چینی خود، آمریکا را به در پیش گرفتن استانداردهای دوگانه در قبال سوریه متهم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، لاوروف طی سخنانی با انتقاد از سیاست‌های دوگانه واشنگتن در قبال دمشق گفت که اقدام آمریکا مبنی بر بلوکه کردن بیانیه شورای امنیت در محکوم کردن حمله تروریستی اخیر در سوریه ناامید کننده بود.»

بنا بر این گزارش، در جریان انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در نزدیکی سفارت روسیه در دمشق که پنجشنبه گذشته اتفاق افتاد؛ 53 تن جان خود را از دست دادند.

لاوروف افزود: «معتقدیم که این رویکردهای آمریکا سیاستی دوگانه بوده و شاهد تمایل خطرناک مقام‌های واشنگتن در نقض اصل محکومیت بدون قید و شرط اقدام‌های تروریستی هستیم. این اصل متضمن وحدت جامعه بین‌الملل در جنگ با تروریسم است.»

بنا بر این گزارش، روسیه همواره خواستار حل دیپلماتیک مساله سوریه بوده و تاکید کرده است که سرنوشت این کشور باید تنها توسط مردم سوریه تعیین شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز