خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس‌جمهوری ونزوئلا:

وضعیت جسمی چاوز همچنان پیچیده و حساس است

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۳۶

چاوز كاملا از وضعیت جسمی حساس خود پس از عمل جراحی آگاه است و از ما خواسته است هر چقدر هم شرایط وی بحرانی باشد، با بیان حقیقت همواره مردم را آگاه و مطلع نگه داریم.

«نیكلاس مادورو» معاون رئیس‌جمهوری ونزوئلا كه امروز ـ چهارشنبه ـ به كشور بازمی‌گردد، گفت كه وضعیت جسمی «هوگو چاوز» رئیس‌جمهوری این كشور سه هفته بعد از عمل جراحی، همچنان «حساس» است.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، در شرایطی كه گمانه‌زنی‌ها درباره وضعیت جسمی رئیس‌جمهوری ونزوئلا همچنان ادامه دارد، مادورو گفت كه چاوز كاملا از وضعیت جسمی حساس خود پس از عمل جراحی آگاه است و از ما خواسته است هر چقدر هم شرایط وی بحرانی باشد، با بیان حقیقت همواره مردم را آگاه و مطلع نگه داریم.

مادورو در سخنان خود در هاوانا كه از تلویزیون رسمی ونزوئلا پخش شد، به جزئیات جدیدی درباره وضعیت جسمی چاوز اشاره‌ای نكرد ولی مانند سایر هم‌پیمانان رئیس‌جمهوری، از مردم خواست به شایعات و گمانه‌زنی‌ها توجهی نكنند.

وی تاكید كرد كه منشا این شایعات، كینه و نفرت دشمنان ونزوئلا است.

مادورو به به طور خاص به هیچ شایعه‌ای اشاره نكرد هر چند اخیرا شایعاتی مبنی بر این‌كه چاوز به كما رفته است، مطرح شده بود.

وی گفت كه چاوز در وضعیت پیچیده و حساسی است ولی زمانی كه با او صحبت كرده یا به صورتش نگاه می‌كنیم، همان قدرت همیشگی را می‌بینیم.

هوگو چاوز که ۵۸ سال دارد، هنگام ورود به مبارزات انتخابات ریاست‌جمهوری در ماه اکتبر سال جاری اعلام کرد که کاملا درمان شده اما پس از پیروزی در این انتخابات، بار دیگر به کوبا بازگشت و تحت عمل‌های جراحی جدید قرار گرفت.

بیماری سرطان چاوز به یك مساله محرمانه كشوری تبدیل شده و هواداران وی تمایلی به بیان جزئیات بیشتر درباره این موضوع ندارد ولی مخالفان خواستار شفاف‌سازی بیشتر در این‌باره هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز