خبرگزاری کار ایران

چهار كتاب دیگر از قصه‌های دوست داشتنی دنیا منتشر شد

کد خبر : ۲۹۰۷۹

«قصه‌های دوست داشتنی دنیا برای بچه‌ها» عنوان یکی از تازه‌‌ترین داستان‌هایی است که از سری کتاب‌های بنفشه با ترجمه سید علی کاشفی خوانساری، در اختیارمخاطبان گروه کودک و نوجوان قرار گرفت.

ایلنا: «قصه‌های دوست داشتنی دنیا برای بچه‌ها» عنوان یکی از تازه‌‌ترین داستان‌هایی است که از سری کتاب‌های بنفشه
با ترجمه سید علی کاشفی خوانساری، در اختیارمخاطبان گروه کودک و نوجوان قرار گرفت. قصه‌هایی که هفته گذشته پنج عنوان آن‌ها را معرفی کردیم و این هفته هم درباره چهارقصه دیگر خواهیم گفت.
به گزارش روابط عمومی انتشارات قدیانی هر یک از داستان‌های این مجموعه در قالب کتابی جداگانه و با بهره گرفتن از تصاویری زیبا منتشر شده‌اند. کتاب‌هایی که هر کدام از آن‌ها یادآور یکی از داستان‌های مشهور جهان ادبیات در حوزه کودک و نوجوان است. داستان‌هایی که اغلب آن‌ها را بار‌ها و بار‌ها در قالب مجموعه‌های انیمیشنی ساخت کمپانی‌های مشهورجهان تصویر دیده‌ایم.
امروز به معرفی چهار جلد دیگر از کتاب‌های این مجموعه می‌پردازیم. «پی‌تر و گرگ»، «گربهٔ چکمه پوش»، «جوجه اردک زشت» و «هنسل و گرتل» از داستان‌هایی هستند که این هفته به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.
داستان‌های این هفته چه برای آنهایی که اهل مطالعه هستند و چه برای آنهایی که بیش از مطالعه به دنیای تصویر علاقمند هستند؛ داستان‌‌هایی بسیارنام آشنا هستند. جوجه اردک زشت و گربه چکمه پوش را به احتمال بسیار تا به امروز در قالب‌های متفاوتی همچون انیمیشن دیده‌اید. از کارتن مشهور شرک گرفته تا دیگر ساخته‌های جهان تصویر که می‌توان شخصیت‌های این قصه‌ها همچون گربه چکمه پوش یا اقتباسی ازاین داستان‌ها را در آن‌ها دید.
بنابراینجای تعجب ندارد که اگرشما را به مطالعه دوباره این قصه‌ها دعوت کنیم. ترجمه مجموعه قصه‌های این هفته هم مانند هفته گذشته بر عهده سید علی کاشفی خوانساری بوده و شما با مراجعه به بازار کتاب می‌توانید دست به خرید آن‌ها بزنید.
اگر به خاطرداشته باشید هفته قبل پنج عنوان ازاین قصه‌های خاطره انگیز را برای شما معرفی کردیم که با قصه‌های این هفته در مجموع ۹ جلد می‌شود. شاید خالی از لطف نباشد که بدانید بخش کودک و نوجوان انتشارات قدیانی تا به امروز
۹ جلد ازاین مجموعه قصه‌ها را منتشر کرده و قصد انتشار ۶ جلد دیگر را هم دارد. به احتمال زیاد هم تعداد عناوین این کتاب‌ها به بیست عنوان خواهد رسید.
به طور حتم از داستان گربه چکمه پوش و جوجه اردک زشت باخبر هستید؛ بنابراین بخشی از داستان «هنسل و گرتل» را برای شما بازگو می‌کنیم:
«هنسل و گرتل خسته و گرسنه بودند. از تاریکی می‌ترسیدند و اصلا نمی‌دانستند که کجا باید بروند و یا چه باید بکنند.
ناگهان گرتل فریاد زد: «هنسل! آنجا را نگاه کن!» درست روبروی آن‌ها خانهٔ کوچکی بود که از کیک و کلوچه ساخته شده بود و سقف آن از بستنی بود. بچه‌ها خوشحال و خندان به طرف خانهٔ شکلاتی رفتند و تکه‌هایی از خانه کندند و خوردند. اما ناگهان در خانه‌ای کوچک باز شد و پیرزنی بیرون آمد.
پیرزن با لبخند گفت: «سلام بچه‌ها! بیایید داخل! من به شما غذا و جای خواب می‌دهم.» بچه‌ها به داخل خانه رفتند و پیرزن... «
گفتنی است که هر یک از این کتاب‌ها در ۳۲ صفحه مصور رنگی و با ترجمه سید علی کاشفی خوانساری در تیراژ هزار و ۵۰۰ نسخه و با قیمت ۱۵۰۰ تومان به تازگی منتشرشده و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از تازه‌های نشرانتشارات قدیانی می‌توانند به آدرس اینترنتی www. ghadyani. org مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز