خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از زلزله در خراسان جنوبی؛

زلزله زهان ۵ کشته و ده‌ها مجروح برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۱۳

۱۲ روستا از توابع زهان دچار آسیب شده‌اند و آخرین خبر‌ها از تخریب خانه‌های قدیمی روستاهای شاج، زردان، حسین آباد، شیرگ از توابع شهرستان زیرکوه خبر می‌دهد.

ایلنا: زلزله ۵. ۵ ریشتری زهان در خراسان جنوبی ۵ کشته و بیش از ۲۰ مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش ایلنا، زلزله‌ای به بزرگی ۵. ۵ ریش‌تر امشب ساعت ۲۰:۳۸ دقیقه در طول جغرافیایی ۵۹.۵۴ و عرض جغرافیایی ۳۳.۵۰ و عمق ۹ بخش زهان خراسان جنوبی را لرزاند.

بر اساس گزارش‌های دریافتی شدت این زمین‌لرزه تمام مردم را از وحشت به خیابان‌ها آورده است و تیم‌های امداد و نجات هلال احمر خراسان جنوبی به زهان‌ اعزام شده‌اند.

‌‌به گفته فرماندار شهرستان زیر کوه سرمای هوا، قطعی برق و تخریب جاده‌های ارتباطی اجازه آمار برداری دقیق را نمی دهد اما بنا بر آخرین آمار تایید شده، این زلزله ۵ کشته و بیش از ۲۰ مجروح بر جای گذاشته است و این در حالی است که تاکنون ۱۴ پس‌لرزه این منطقه را لرزانده است.

بنابر اعلام فرمانداری زیرکوه، ۱۲ روستا از توابع بخش زهان دچار آسیب شده‌اند و آخرین خبر‌ها از تخریب خانه‌های قدیمی روستاهای شاج، زردان، حسین آباد، شیرگ از توابع شهرستان زیرکوه خبر می‌دهد.

مسئولان استان خراسان جنوبی از استان‌های همجوار برای اعزام گروه‌های امدادبه مناطق زلزله زده درخواست کمک کرده‌اند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز