خبرگزاری کار ایران

نماینده ورزقان در گفت‌وگو با ایلنا:

مشكل اصلی در مناطق زلزله زده تعلل مسئولان است

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۶۵

مسئولان برای ساختن ساختمانی برای یک اجلاس هزینه می‌کنند و در مدت کوتاهی ساختمان ساخته می‌شود اما برای ساخت خانه‌ها موقت و اتاق‌های سه در چهار برای مردم تعلل می‌کنند.

ایلنا: نماینده ورزقان گفت: مردم در مناطق زلزله زده شرایط بسیار سختی دارند و اقلیم این مناطق به گونه‌ای است که از هم اکنون در کوههای اطراف برف باریده است و سرما مردم را آزار می‌دهد.

دهقانی نماینده ورزقان در مجلس نهم در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به این مطلب که ساخت خانه‌های موقت و دائم به عهده بنیاد مسکن است گفت: بنیاد مسکن در حال انجام اقدامات ویژه برای اسکان موقت و دائم مردم مناطق زلزله زده است و هر چند قرار بود که ۴۵ روزه محل اسکان موقت آماده شود اما هنوز به انجام نرسیده است.

وی افزود: به هر حال مسئولان  برای ساختن ساختمانی برای یک اجلاس هزینه می‌کنند و در مدت کوتاهی ساختمان ساخته می‌شود اما مسئولان برای ساخت خانه‌ها موقت و اتاق‌های سه در چهار برای مردم تعلل می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم شرایط بسیار سختی دارند و اقلیم اینجا به گونه‌ای است که از هم اکنون کوههای اطراف برف باریده است و سرما مردم را آزار می‌دهد و بارندگی اخیر نیز باعث شد که آب به چادرهای مردم برود و شرایط سخت باید هر چه زود‌تر پایان یابد.

دهقانی تاکید کرد: مشكل اصلی در مناطق زلزله زده تعلل مسئولان است و در اجرا و مدیریت ضعف وجود دارد چرا که هنوز مردم در چادر زندگی می‌کنند و ما بار‌ها از مسئولان خواستیم که چادر‌ها را جمع کند و شزایط اسکان موقت را فراهم کند.

وی گفت: مسئولان گفته‌اند که ۴ تا ۵ هزار از واحدهای روستایی را پایان آبان آماده می‌کنند و تحویل می‌دهند اما در شهر‌ها شرایط کمی سخت‌تر است و مردم برای ساخت خانه‌ها در حال طی کردن پروسه اداری هستند و دریافت پروانه طول می‌کشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز