خبرگزاری کار ایران

تنباکوی زرد طلایی ایران جایگاه ویژه ای در لبنان دارد

کد خبر : ۷۱۶۷۲

بازرگانان عراق، چین، کویت و برخی کشورهای منطقه خواهان افتتاح دفتر فروش محصولات دخانی ایران در کشورهای خود شدند.

 دبیر اجرایی دومین نمایشگاه ایران در لبنان غرفه شرکت دخانیات ایران را به عنوان برترین غرفه از نگاه بازدیدکنندگان اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، استقبال از غرفه شرکت دخانیات ایران  دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه را غافلگیر کرد که اهمیت حضور بیشتر این شرکت را در بازارهای تجاری و اقتصادی لبنان و کل منطقه را نشان می دهد.رتبه های دوم و سوم نیز به زیورآلات و فرش رسید.

در همین حال، وزیر کشاورزی لبنان، در بازدید از غرفه شرکت دخانیات ایران گفت: تنباکوی زرد طلایی ایران جایگاه ویژه ای در لبنان دارد و از حضور شما در این نمایشگاه تشکر میکنم.

وی گفت:خصوصیات تنباکوی زردطلایی بی نظیر است و هرچه این محصول در ایران کشت و تولید شود در بازارمصرف لبنان قابل عرضه است.

وی تصریح کرد:لبنان بازار تضمین شده ایی برای محصولات شماست و باید حضورتان را پررنگ کنید، کشاورزانتان به خاطر تولید این محصول قابل تقدیر هستند.

وزیراقتصاد و تجارت لبنان نیز حضور شرکت دخانیات ایران را درنمایشگاه تخصصی ایران در لبنان خوب ارزیابی کرد.
نقولا نحاس وزیر اقتصاد و تجارت لبنان گفت:  تاثیر تولید شرکتهای دخانی درایجاد اشتغال غیرقابل انکار است و وجود مصرف محصولات دخانی یک واقعیت اقتصادی است.
 
وی ضمن حضور در غرفه شرکت دخانیات و استقبال از حضور شرکت دخانیات در لبنان، تنباکوی زرد طلایی ایران را محصولی پرطرفدار در لبنان خواند و ابراز امیدواری کرد که شرکت دخانیات بتواند این نیاز را تامین نماید.

بر اساس این گزارش، در حاشیه این نمایشگاه بازرگانان و تجار لبنانی خواستار حضور مستمر شرکت دخانیات در بازارهای تجاری و اقتصادی لبنان هستند.

بازرگانان عراقی نیز تنباکوی زردطلایی ایران نه تنها در لبنان بلکه در کل منطقه خاورمیانه مخصوصاً در غرب و شمال آفریقا بدون رقیب دانسته و خواهان عرضه آن در کشور عراق شدند.

بازرگانان عراقی بسیار علاقمند به حضور در این عرصه هستند.

آنها اعلام کردند که بیش از 30 سال است با محصولات دخانیات آشنایی دارند و دخانیات باید دست قاچاقچیان محصولات دخانی را کوتاه کند.

تعدادی از بازرگانان و تجار چینی نیز جهت توزیع محصولات دخانیات ایران در شرق آسیا  اعلام آمادگی کردند و خواهان حضورفعال شرکت دخانیات در بازار چین شدند.

بازرگانان کویت و فلسطین نیز جهت فروش محصولات دخانی ایران در کشورهای متبوع خود اعلام آمادگی کردند.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز