خبرگزاری کار ایران

برگزاری دوره تکمیلی مدیریت پیشرفته بازاریابی در سازمان توسعه تجارت ایران

کد خبر : ۶۱۶۸۸

اگر ما نمایشگاه را یك صنعت بدانیم، متوجه می‌شویم كه كشورهایی چون آلمان و آمریكا در این صنعت سرمایه گذاری های قابل توجهی كرده‌اند. روشــن اســت كــه صـنـعــت نـمــایـشـگــاهــی بــایــد از ویژگی‌های خاصی برخوردار باشد که یکی از آنها برگزاری چنین دوره هایی است.

دوره تکمیلی مدیریت پیشرفته بازاریابی از تاریخ 24 تا 29 فروردین ماه در سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهرداد جلالی پور مدیر كل دفتر امور ترویج تجارت سازمان توسعه تجارت ایران با اعلام این خبر اظهار داشت: دوره تکمیلی مدیریت پیشرفته بازاریابی از تاریخ 24 تا 29 فروردین ماه در محل سالن میلاد سازمان توسعه تجارت ایران با حضور 5 تن از مدرسین بین المللی برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره 37 تن از مدیران عامل و مدیران اجرایی شرکت های نمایشگاهی حضور خواهند داشت.

وی در خاتمه گفت: اگر ما نمایشگاه را یك صنعت بدانیم، متوجه می‌شویم كه كشورهایی چون آلمان و آمریكا در این صنعت سرمایه گذاری های قابل توجهی كرده‌اند. روشــن اســت كــه صـنـعــت نـمــایـشـگــاهــی بــایــد از ویژگی‌های خاصی برخوردار باشد که یکی از آنها برگزاری چنین دوره هایی است.

لازم به ذکر است، برگزاری این دوره که جزء دوره های آموزشی مورد تایید مجمع جهانی نمایشگاهی است آخرین مرحله از سومین دوره ای است که تاکنون طی 3 سال اخیر در کشور برگزارشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز