خبرگزاری کار ایران

عملیات اجرایی فاز اول مجتمع كاوه اروند آغاز شد

کد خبر : ۵۳۴۲۹

فولاد کاوه اروند به منظور تحقق اهداف، ایجاد و بهره برداری از واحدهای تولیدی خود در زمینی به مساحت 220 هکتار در منطقه آزاد اروند در قالب دو فاز اجرایی شروع به کار کرده است.

با اتکا به دانش متخصصان داخلی عملیات اجرایی فاز اول مجتمع عظیم تولید فولاد کاوه اروند در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند آغاز شد.
به گزارش ایلنا، حسن چراغی گفت: مجتمع فولاد کاوه اروند با سرمایه گذاری ارزی 46000 هزاردلار و 2962301 میلیون ریالی در سایت صنعتی خرمشهر احداث خواهد شد.
مدیر صنایع منطقه آزاد اروند افزود: فولاد کاوه اروند به منظور تحقق اهداف، ایجاد و بهره برداری از واحدهای تولیدی خود در زمینی به مساحت 220 هکتار در منطقه آزاد اروند در قالب دو فاز اجرایی شروع به کار کرده است.
چراغی با اشاره به اشتغال مستقیم 350 نفر در این طرح تصریح کرد: مجتمع فولاد کاوه در فاز اول، کارخانه تولید انواع قطعات فولادی شامل تسمه، پروفیل، میلگرد، نبشی و میله راه اندازی میشود که طبق برنامه زمانبندی شده عملیات ساخت و ساز و بهره برداری رسیدن فاز اول آن دو سال به طول خواهد انجامید.
وی گفت: آهن و فولاد به عنوان یکی‌ از عوامل اصلی پیشرفت صنعت و فن‌آوری و همچنین بالندگی جوامع مطرح‌ بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز